Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen nieuwe inkoop dit jaar, wel nog wat restvoorraad.Geen Magnum meer dit jaar? Of heb ik toevallig iets gemist over Magnum zelf?
Nee zeker niet Je ziet nu adviesverkoopprijzen. De freakprijzen zijn inmiddels wel ingevoerd en worden zichtbaar op het moment dat we van start gaan!Zoals de prijzen er nu op staan zijn dat de freakprijzen?
|
Zie post hierboven, betreft een bug. Komt goed!Ik ga het toch maar proberen met Pangu. Maar ik kon alleen om 1 uur selecteren terwijl wij om 00 uur al gaan halen.
Betekent het echt dat we later terug moeten komen als we om 00 daar staan en dan een half uur later ergens anders moeten zijn?
Excuus, ik had al voor 20 uur deze pagina open en jullie site. Had er niks van meegekregenZie post hierboven, betreft een bug. Komt goed!
Ik kon net idd weer bestellen met 00.00. Excuus voor de meerdere orders, ik zag nog wat leuksOverigens komen er weer orders door met afhaaltijd 00:00.
Idd deze optie is weer te gebruiken. Thanks vwfeestje voor het aanbod. Ik heb wat ik hebben wilOverigens komen er weer orders door met afhaaltijd 00:00.
Klein, maar fijn (denk ik)Toch nog maar een kleine bestelling gedaan
Dat ligt eraan wat de mystery deals zijnKlein, maar fijn (denk ik)