[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Extra banner (15).png

The wait is over! :d

Aanstaande vrijdag 6 september om 20:00 uur openen we de digitale deuren van onze webshop met de collectie voor seizoen 2024/2025!
En natuurlijk laten we dit niet geruisloos voorbijgaan....

Wees er op tijd bij voor... een MysteryBOX, MysterySET én MysteryCAKE!:handsup:
Daarnaast starten we meteen met maar liefst 15 scherpe openingsdeals, inclusief een aantal bekende toppertjes! Deze deals zijn geldig tot en met zondag 8 september 23:59 uur, of tot uitverkocht.

Vrijdagavond zal zo'n 90% van de collectie online beschikbaar zijn. De komende weken vullen we links en rechts nog aan, daar kunnen we nu nog niks over zeggen. Behalve dat het nog leuker gaat worden dan het nu al is. :p Tot vrijdagavond zullen we nog nieuwe items toevoegen van onder andere Wolff.

Je hebt nog 48 uur om je voor te bereiden, lees hiervoor zeker nog even onze uitgebreide post terug van enkele dagen geleden. Hierin vind je meer informatie over afhaalblokken, bijbestellen met extra orders, het assortiment en heel veel andere zaken.

Zijn jullie er klaar voor?!:d

Extra banner (16).png

Beste Freaks!

Vandaag hebben we als de brandweer de laatste nieuwe items van GBV-Weco toegevoegd aan de webshop, zodat jij die vanaf 20:00 uur meteen kunt bestellen! De komende uren zullen ook de nieuwe items van Wolff nog online komen.

Voordat we los gaan, willen we je nogmaals wijzen op alle onderstaande info. LEES DIT GOED DOOR!

Waar we apart nog even de nadruk op willen leggen:

- Check hieronder welke afhaalblokken openstaan voor NIEUWE klanten. De nacht en een groot deel van de ochtend is alleen beschikbaar voor bijbestellingen. Plaats je in deze blokken een order als nieuwe klant, dan moeten we deze gaan verschuiven.

- Al bestelling(en) staan? Check je afhaalmoment en gebruik ditzelfde moment bij iedere extra order!

- Ga je voor het eerst dit jaar bestellen, maar heb je voorgaande jaren al wel bij ons besteld? Door de overgang naar een nieuwe webshop moet je eerst even een nieuw wachtwoord aanmaken. Dit doe je via deze link: https://vuurwerkfeestje.nl/forgot-password. Doe dit nog voor 20:00 uur om stress te voorkomen!

De Mysterydeals en openingsdeals staan klaar, deze zullen ongetwijfeld hard gaan, dus wees er op tijd bij! Let op: er geldt geen recht op annulering bij Mysterydeals!

Vanaf maandag zullen we weer gaan werken met onze MysteryMoments waarover wij de eerste uren NIET zullen communiceren. Check dus regelmatig de webshop en sla je slag, voordat je te laat bent!

Heel veel shopplezier toegewenst!
Rico & Thierry

Ziet er goed uit mannen! Al meerdere bestellingen staan voor 00:00 bij jullie, zin in!
Helaas zijn de merken die jullie nu voeren het niet helemaal voor mij op wat uitzonderingen na dus voor mij zal er niet veel meer bij komen.

Desondanks veel succes met de verkoop!

Ik ga het toch maar proberen met Pangu. Maar ik kon alleen om 1 uur selecteren terwijl wij om 00 uur al gaan halen.
Betekent het echt dat we later terug moeten komen als we om 00 daar staan en dan een half uur later ergens anders moeten zijn?

Back
Bovenaan