Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha... De kans is zeer aannemelijk dat mijn afhaaltijd aangepast gaat worden naar de avond zodat ik even kan kletsen met Jan.Hoor ik daar een rug?
Ahhh die telt ook mee inderdaad. Ik pas de titel voor 'een vriend' direct aan zodat er ook [3+1] bij staatVraagje Jan.. Is de Roaring Lion ook 3+1 is? (asking for a friend )
De vraag met 3+1 verraad inderdaad het piepen en kraken van de wervelkolom!Hoor ik daar een rug?
Zit erg in twijfel de laatste dagen.. maak het mezelf niet bepaald makkelijk gezien de routes die ik afleg.De vraag met 3+1 verraad inderdaad het piepen en kraken van de wervelkolom!
1tje meegepakt!EXTRA VWCREW DEAL!
Sentinel - onze laatste stuks! Nu ook bij te bestellen voor de ochtendbestellers.
Tijdelijk en zeer beperkt beschikbaar: met code SENTINELVWCREW5 krijg je €30,- extra korting - dus nu voor €59,95! Maximaal 1 per klant.
Bekijk bijlage 1802058
Fijn week!
De 24e staat geblokt in de agenda! Mijn zoon wil maar al te graag Cat1 stoken en papa zelf ook uiteraard. Een mooie deal(s) scoren sluit ik niet uit.Je bent me net voor... Snel meer nieuws hierover! Zondag 24 november vrij houden in de agenda zou ik zeggen. Cat1 stoken mag maar hoeft niet. Wij hopen veel van jullie te ontmoeten. En ik ga nog wat leuke deals bedenken die alleen via de kassa beschikbaar zijn
Gezellig man!Leuk ik ben zeker weer bij de stook meeting. Gezellig om de heren weer eens te zien.
Heb er zin in!!
Super!Mijn zoon en ik
Top spreek je danIk ga er proberen bij te zijn! Gezellig!
M’n maat en onze kids komen zeker langs!! We zijn erg benieuwd, het beloofd een mooie dag te wordenGoedemorgen allemaal,
Vanmiddag dropt er een video van Pyroteam Utrecht op Youtube over onze open dag / stookmeeting. Deze zal plaatsvinden op 24 november van 11:00 - 15:00 uur met eventueel een uurtje uitloop.
Stookmeeting/open dag 24 november
Wat kunnen jullie verwachten?
- Er is Cat1 te koop met extra kassakorting
- Je mag bij ons op het terrein Cat1 afsteken op de gemarkeerde locatie
- Koffie, warme chocomel, iets lekkers, broodje worst, etc. wordt allemaal voor gezorgd
- Heel veel gezelligheid en met gelijkgestemden over vuurwerk praten
- En natuurlijk extra deals, die alleen via de kassa zijn te verkrijgen!
Stoken mag maar is natuurlijk niet verplicht. Ons lijkt het leuk om veel van jullie te ontmoeten. Wie zijn er bij?
Groeten, Jan
Actie net gemist helaas, is er nog iets mogelijk? Zal zeker een bestelling plaatsen dan =DEXTRA VWCREW DEAL!
Sentinel - onze laatste stuks! Nu ook bij te bestellen voor de ochtendbestellers.
Tijdelijk en zeer beperkt beschikbaar: met code SENTINELVWCREW5 krijg je €30,- extra korting - dus nu voor €59,95! Maximaal 1 per klant.
Bekijk bijlage 1802058
Fijn week!