[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

EXTRA VWCREW DEAL!

Sentinel - onze laatste stuks! Nu ook bij te bestellen voor de ochtendbestellers.

Tijdelijk en zeer beperkt beschikbaar: met code SENTINELVWCREW5 krijg je €30,- extra korting - dus nu voor €59,95! Maximaal 1 per klant.

1730716874184.png
Fijn week!

Je bent me net voor... Snel meer nieuws hierover! Zondag 24 november vrij houden in de agenda zou ik zeggen. Cat1 stoken mag maar hoeft niet. Wij hopen veel van jullie te ontmoeten. En ik ga nog wat leuke deals bedenken die alleen via de kassa beschikbaar zijn 🧐
De 24e staat geblokt in de agenda! Mijn zoon wil maar al te graag Cat1 stoken en papa zelf ook uiteraard. Een mooie deal(s) scoren sluit ik niet uit🫣.

Goedemorgen allemaal,

Vanmiddag dropt er een video van Pyroteam Utrecht op Youtube over onze open dag / stookmeeting. Deze zal plaatsvinden op 24 november van 11:00 - 15:00 uur met eventueel een uurtje uitloop.

Stookmeeting/open dag 24 november
Wat kunnen jullie verwachten?

- Er is Cat1 te koop met extra kassakorting
- Je mag bij ons op het terrein Cat1 afsteken op de gemarkeerde locatie
- Koffie, warme chocomel, iets lekkers, broodje worst, etc. wordt allemaal voor gezorgd
- Heel veel gezelligheid en met gelijkgestemden over vuurwerk praten
- En natuurlijk extra deals, die alleen via de kassa zijn te verkrijgen!

Stoken mag maar is natuurlijk niet verplicht. Ons lijkt het leuk om veel van jullie te ontmoeten. Wie zijn er bij? :d

Groeten, Jan

Goedemorgen allemaal,

Vanmiddag dropt er een video van Pyroteam Utrecht op Youtube over onze open dag / stookmeeting. Deze zal plaatsvinden op 24 november van 11:00 - 15:00 uur met eventueel een uurtje uitloop.

Stookmeeting/open dag 24 november
Wat kunnen jullie verwachten?

- Er is Cat1 te koop met extra kassakorting
- Je mag bij ons op het terrein Cat1 afsteken op de gemarkeerde locatie
- Koffie, warme chocomel, iets lekkers, broodje worst, etc. wordt allemaal voor gezorgd
- Heel veel gezelligheid en met gelijkgestemden over vuurwerk praten
- En natuurlijk extra deals, die alleen via de kassa zijn te verkrijgen!

Stoken mag maar is natuurlijk niet verplicht. Ons lijkt het leuk om veel van jullie te ontmoeten. Wie zijn er bij? :d

Groeten, Jan
M’n maat en onze kids komen zeker langs!! We zijn erg benieuwd, het beloofd een mooie dag te worden

Back
Bovenaan