Forse schade na vuurwerk in brievenbus woning

ylke

VWC lid
Den Helder - De politie is op zoek naar eventuele getuigen, die gezien hebben dat woensdag vuurwerk naar binnen werd gegooid bij een woning aan de Zuiderzeestraat. Het vuurwerk werd door de brievenbus gegooid.

De bewoonster hoorde 's nachts een harde knal. Zij ging kijken, maar zag niets. Woensdagmorgen bleek dat de hele gang onder het glas lag. Het raam van de voordeur bleek vernield te zijn en ook het glas van de tussendeur naar de gang. De brievenbus die in voordeur zat lag op straat.

De politie is op zoek naar getuigen die mogelijk iets gezien hebben op of in de omgeving van de Zuiderzeestraat. Zij kunnen contact opnemen met de politie in Den Helder op telefoonnummer 0900-8844 (lokaal tarief).

Bron

Raar en vaag verhaal dat je eerst gaat kijken en niets ziet en dan de volgende morgen merkt dat de hele gang vol met glas ligt ?
Maar dat doet niets af van het feit dat vuurwerk weer eens in een negatief daglicht wordt geplaatst.

Raar en vaag verhaal dat je eerst gaat kijken en niets ziet en dan de volgende morgen merkt dat de hele gang vol met glas ligt ?
Maar dat doet niets af van het feit dat vuurwerk weer eens in een negatief daglicht wordt geplaatst.

Ja das vreemd maar tis wat jij zegt slopen mag niet,ik vraag mij wel af hoelang wij hier nog zo soft blijven straffen.als je met een glimlach je straf ondergaat issie naar mijn mening te licht.

Back
Bovenaan