Flying Coal

Lev-he

VWC lid
Artikelnummer: RFC 1405
Artikelnaam: Flying Coals
Bruto Gewicht: 4000 gram
Netto Kruitgewicht: 350 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Silver tail to brocade to blue, red tail to chrysanthemum willow w/red pistil
Verpakkingseenheid: 4/1
Richtprijs: € 39,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Royal Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
en wederom heerlijke verassende effecten....erg mooie brocades met afwisselende chrysanthemum willow, mooi hoor!

idd hele mooie pot met veel verschillende effecten,had alleen wat langer mogen duren van mij.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zo op het filmpje te zien waaide het behoorlijk waardoor de effecten niet helemaal tot hun recht kwamen.
Maar het tempo is wel erg snel en dat vind ik bij dit soort cakes wel weer jammer.
Het is erg dubbel want de lucht is dan wel weer erg gevuld.
Het blijft moeilijk he!
Als ik wat knaken over heb...

nee zijn er twee (dat zie je heel veel bij demonstraties)

Ik weet niet waar jij je info haalt binkie,Maar dit is toch echt maar 1:applause: exemplaar hoor.Bij Royal worden de cake's per stuk geschoten zodat de consument ook daadwerkelijk ziet wat men koopt.

grtz
Pyromaniac 1975

wij hebben er bewust voor gekozen om alle cakes per stuk te schieten zodat zowel de detaillist als de comsument een duidelijk beeld heeft van wat hij uit eindelijk ook kan verwachten als hij of zij de cake koopt.
het verschil zit hem in dit geval dat onze cake's niet alleen maar per stuk schieten maar soms ook per 2(of meer) schoten tegelijk gaat zodat het lijkt alsof het om meerdere cakes gaat maar dat is niet het geval

grtzz

Als gevolg van dalende verscheepkosten en de stijging van de euro op de wereldmarkt zijn de prijzen van de artikelen uit de Red Factory collectie in gunstige zin aangepast.
Lees ook dit topic:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11826

De consumentenadviesprijs van deze cake is verlaagd naar € 39,95 ( de prijs was eerst € 49,95)
In het begintopic staat nu de geldende consumentenadviesprijs.

Hier een foto van deze cake, gemaakt bij Vuurwerk Orthen. Beter dan de CGI in de starttopic.

flying_coal.jpg

Vandaag ook een van deze jongens besteld. Ik ga hem gebruiken voor de opbouw van mijn show. Gouden brocades zijn leuk. Maar ik heb hem gehaald voor het red tail to crysanthemum willow with red pistil effect. Heb ik nog niet eerder gezien en het spreekt me aan. Kortom een goede cake.

Back
Bovenaan