Flower Power

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: L004
Artikelnaam: Flower Power
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 345 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Flower Crown with red/green
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 20 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 19.95

flower-power-freak-actie.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel mooi dat ze net naast de camera shells schieten :).

Hoe dan ook, niet een heel bijzonder product en zonder prijsinfo durf ik nog geen oordeel te vellen.

Inderdaad een beste bak qua grootte in uitwerkingen, en zeker als je deze bak kon aanschaffen (in een freakactie eerder dit jaar ) voor nog geen €20,00 en je er dan twee kreeg. Nu staat hij ergens voor €12,95 te koop, en dat is zeker nog een goede vette prijs.

zo dan...deze is zeker ook niet verkeerd zeg! Prima uitwerking en schiet lekker rustig zoals het bij dit effect ook hoort.

Op het demo filmpje en het straatfilmpje op de vorige pagina komt deze topper totaal niet tot z'n recht want van het glittergoud is weinig te zien. Vanavond is deze cake per 2 geschoten en dat een aantal keer achter elkaar. Echt een topper dit, zeer grote boeketten voor 25mm en prachtig flowercrown met groen en rood ( gelukkig geen tips want dat is afschuwelijk naar mijn mening ). Harde burst, goed tempo. Prijs kwaliteit 1 van de beste cakes op de NL markt vind ik. Misschien iets te snel afgelopen maar dan kan je er bijvoorbeeld 2 achter elkaar zetten.

Vanaf 03:55 kan je ze goed zien

Back
Bovenaan