Firestorm

Volgens mij was deze 32 á 33 Euro in de voorverkoop en 40 bij de losse verkoop. Een freakprijs van 20 zal dus niet (meer) haalbaar zijn maar 25 is ook al niet verkeerd denk ik.

Samen met de Viper, ook van Vulcan, één van de weinige tegenvallers van de jaarwisseling. Afgaande op de filmpjes in dit topic had ik een redelijke burst en spreiding verwacht, maar deze was gewoon slap en de boeketten daardoor klein. Een beetje jammer in mijn finale project. Gelukkig schoot ik hem samen met de Roaring Eagle (Return of the Phoenix omlabeling), dus was het niet te erg een dood moment in het project, maar ik had het graag iets beter gezien.

Wat mij betreft dus een afrader.

Te zien op 1:27 (groothoeklens) en in de herhaling op 5:00 (Insta360):

Eddy.

Jammer Eddy. In potentie een leuke cake, jammer dat de power ontbreekt. Crackling tails lijken wel een leuke toevoeging.
Ja, klopt helemaal. Heeft zeker potentie qua effect, zoals eerdere straatfilmpjes ook lieten zien met goede burst. Maar bij die van mij ontbrak het daar helaas aan.

Ik denk wel dat ik Vulcan komend jaar links laat liggen, want van de 5 producten die ik had van hun waren er 3 ondermaats (deze, Viper en de Titanium Volcano waarvan 1 v/d 2 niet aan ging). Alleen de Thunder Pop deed het volgens verwachting en de Golden Jubilee was goed.

Eddy.

Back
Bovenaan