Filmpjes gevonden op internet deel II

Heeft toch wel wat hoor, in zo'n stad als Berlijn! Sowieso kijk ik veel silvester filmpjes uit die stad! Ik had ook zoiets van, 'We moeten er een keer naar toe!'

Hier nog 1:

Hij schiet ook content met een camera van 6k, dat zie je er ook wel van af! Maar hij legt heel tof de sfeer goed vast, daar krijg ik heimwee van!

Ik kwam net een leuk stukje vuurwerk tegen op YouTube; een mini cake met bijtjes:

Eddy.

Wist niet dat dit bestond. Zou in Nederland waarschijnlijk niet mogen. Die tubes zijn ook te laag en niet elke bij vliegt zo recht mogelijk omhoog.

Leuk blokkie :

Toch zijn al die loze ruimtes bij deze bak een beetje onwennig.
Kon waarschijnlijk veel compacter.

Heeft toch wel wat hoor, in zo'n stad als Berlijn! Sowieso kijk ik veel silvester filmpjes uit die stad! Ik had ook zoiets van, 'We moeten er een keer naar toe!'

Hier nog 1:

Wauw, in Duitsland mag alles nog.

Wist niet dat dit bestond. Zou in Nederland waarschijnlijk niet mogen. Die tubes zijn ook te laag en niet elke bij vliegt zo recht mogelijk omhoog.

Toch zijn al die loze ruimtes bij deze bak een beetje onwennig.
Kon waarschijnlijk veel compacter.

Wauw, in Duitsland mag alles nog.

Prachtige beelden uit Berlijn zeg! Thanks voor het delen.

Toen de verhalen begonnen over vuurwerk vervangen door drones kreeg ik meteen aversie voor drone shows. Echter in combinatie met vuurwerk kan je mooie dingen creëren. Zoals in bovenstaande video. Ik kan hier echt wel van genieten. Op het eind ook nog een lekkere crackling finale

Back
Bovenaan