[Film] Trailer aftellen naar 2013 !!!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Ook dit jaar gaan wij weer tal van films voor jullie uploaden om af te tellen naar de jaarwisseling 2012 - 2013, nóg meer films dan vorig jaar en weer met prachtige beelden en vol sfeer!

Uiteraard is er weer een compilatie gemaakt van wat beelden die jullie kunnen verwachten, veel plezier met de film! :bye:

Wel even HD aanklikken natuurlijk. :wink:

Laatst bewerkt:
Weer prachtig gemonteerd Mike! Met liefde in elkaar gezet.

Heerlijk nummer aan het begin, kippenvel, en vervolgens tijd voor actie! De muziek omschrijft het goed, 24/7, 365 dagen per jaar.. Dan ben je een freak zoals wij onszelf hier allen mogen noemen, dan is vuurwerk je passie!

worden die mensen er nou niet gek van dat je elke keer die matten bij ze op de stoep legt? :p

heerlijk filmpje weer hoor! kom gelijk weer helemaal in de stemming :D

Wat een heerlijke trailer is dit man !!!
Hier kun je geen genoeg van krijgen !!
Dit filmpje kun je wel 20 of 30 keer kijken
Wat heerlijk dit

Heel erg mooi filmpje. Krijg weer veel zin in. Komende maanden wordt de spanning verder opgebouwd, de sfeer verhoogd, het geld gespaard, plannen gemaakt, lijstjes ingevuld, filmpjes bekeken allemaal voor 16 uur knallen.

Elke dag weer een aftelfilmpje, vind ik echt heel erg leuk:)

Super kippenvel in het begin!!!:D

Niet alleen aan het begin :wink:. Ik zit me hier een partij te (t)rillen, fantastisch gewoon:D. Heerlijke opening van het seizoen.
Laten we hopen op een paar mooie maanden...gezien sommige nieuwe producten moet dat denk ik geen probleem zijn :).
Wat hebben we toch een mooie hobby.

Echt hulde!!!
Top film en wat een geweld aan het einde van de film!!! De Masceleta met volgens mij de Mjolnir aan het einde brengt me op een mooi idee.

Back
Bovenaan