Fijne Feestdagen namens VWC!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Nog een paar dagen en dan is het alweer Kerst 2012! Heerlijk genieten van lekker eten samen met de familie en vrienden, of misschien zelfs nog een bezoekje brengen aan de kerk, het hoort er allemaal bij!

Nog een week en dan is de Kerst voorbij en is de vuurwerk verkoop van 2012 begonnen!
Op het forum zal het ongetwijfeld nog drukker worden, gezellig met elkaar die laatste dagen van het jaar aftellen!
De tijd gaat erg snel en altijd weer te snel, dus vergeet niet te genieten!

Wij van Vuurwerkcrew.nl wensen al onze leden en bezoekers hele fijne feestdagen en een knallende jaarwisseling toe! Geniet volop, wees voorzichtig en maak er een groot feest van!

Klik op de kaart voor de link van de QR-code

Bij deze wil ik jullie, de crew, en alle leden bedanken voor het fantastische seizoen!

Weer zijn we er iets op vooruit gegaan, de kamer wil geen verbod, er is door het jaar vuurwerk te koop categorie 1 maar nog zo leuk, en er mag voor het eerst 25 gram per tube gebruikt worden!

De sfeer op het forum was weer net zo leuk als andere jaren misschien nog wel leuker!

Ook ken ik steeds meer leden op het forum, of dat ik ze al eens heb gezien bij shows ook dit was gezellig, in mei de LVC-meeting en daarna onder andere de Geelse Kanaalfeesten dit was echt een brute show wat volgend jaar natuurlijk weer wordt bezocht.

Dit jaar ga ik ook weer eens stoken met een aantal freaks, ben in ieder geval benieuwd wordt een fantastische oud en nieuw denk ik zo. Alles wordt gefilmd! :wink:
Dit wens ik jullie dus ook!

Iedereen prettige Kerstdagen gewenst, en hierna mag het van mij niet snel genoeg 28 december zijn.
Iedereen een fantastische oud en nieuw gewenst, knal er flink op los, maar doe het veilig!

Hopelijk iedereen tot volgend jaar op het forum!
Ik weet in ieder geval dat in 2013 weer een Lesli opendag is, en natuurlijk LVC meeting en hopelijk ook andere keren!

Maar ik zal jullie nog wel spreken op het forum voor de jaarwisseling hahaha :p

Iedereen prettige feestdagen en een knallende jaarwisseling gewenst! Voor sommigen (waaronder ik) zullen het emotionele dagen worden, wegens een sterfgeval. Ik wens diegenen ook veel sterkte in deze donkere dagen en de 31e knallen we alle stress van ons af!

Ik wens iedereen op dit forum prettige feestdagen en een super mooie jaarwisseling! En natuurlijk ook alvast een gelukkig nieuwjaar!

Iedereen hele fijne kerstdagen! En een spetterend en spectaculair 2013! En zoals altijd: Stook met je verstand en vanuit je hart!

Iedereen hele fijne feestdagen,

Geniet ervan!!! Voor dat je het weet is het weer januari en moeten we weer aan het werk/school :wink:

Ik wens ook iedereen hele fijne kerstdagen en een heel veilig, sfeervol en knallende oudejaarsdag toe! Geniet van deze heerlijke laatste dagen! :D

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen! Het is dan misschien geen witte kerst, maar gezellig wordt het zeker. Iedereen ook een heel fijn 2013 toegewenst!

Ik wens ook iedereen een hele fijne kerst en alvast veel plezier op ons dagje ;) ook wil ik nog even de crew bedanken dat jullie dit allemaal mogelijk maken. ik wil daar naast alle leden bedanken voor de informatie die te vinden is, de mooie filmpjes en foto's. Het heeft mij weer enorm goed geholpen om demo's hier in de buurt te vinden en om de lijst af te krijgen optijd.

Dit was weer een geweldig jaar, laten we dat dan ook zo afsluiten :)

Ik wens iedereen een fijne kersemus ,en een heel gelukkig nieuwjaar.
Ook wil ik alvast iedereen bedanken voor het leuke vuurwerk seizoen (ook al is dat nog niet afgelopen)

Dat iedereen maar zijn vingers mag houden en een vuurwerkbril opzet!

Back
Bovenaan