Fabulous Six

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 4565
Artikelnaam: Fabulous Six
Bruto Gewicht: 6x 2520 gram
Netto Kruitgewicht: 6x 446,4 gram
Aantal Schoten: 6x 36 schoten
Effectomschrijving: De Fabulous Six is een mega box met 6 maximaal gevulde cakes daarin. In totaal maar liefst 3KG kruit, verdeeld over 216 schoten. Een mega variatie aan effecten, voor ieder wat wils. Met de Fabulous Six ben je de baas van de straat!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €209,99

Fabulous sixx.PNG

Laatst bewerkt:
Je smurft wel overal het zelfde bij cafferata nieuwe producten. Alles op de demo was goed, groot en harde burst. Smurf je bij cafferata?

ff verder kijken , er zijn meer artikelen geschoten maar niet alles is positief .en van sommige artikelen is het zelfs niet waard om iets bij te zetten . en ik geef mijn oordeel op basis wat ik daar gezien heb

Dat lijkt mij ook..
Ben zelf op de demo geweest echt chapeau hoor was top geregeld, eten drinken dikke eindshow.
sommige producten uit de demo kwamen alleen net iets te goed uit de verf. mochten ze wel zo zijn in de straat ben je oprecht het mannetje.

Ben zelf op de demo geweest echt chapeau hoor was top geregeld, eten drinken dikke eindshow.
sommige producten uit de demo kwamen alleen net iets te goed uit de verf. mochten ze wel zo zijn in de straat ben je oprecht het mannetje.

De meeste importeurs doen geen demo omdat heel veel nu nog niet binnen is. Geloof niet dat caf dit wel heeft. Deze video had ik ook gezien. Zitten aardig wat verschillen.

lijkt me ook heel vreemd ja als er bijna geen demo is om die redenen. en dat dit dan de originele verkoop producten zijn..

je heb naar samples gekeken

deze nu met sinterklaas deal voor 130 euro lijkt me een prima deal voor 6 500gram cakes

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan