Evolution in China 2015

Beste leden en bezoekers.

Zoals jullie van ons gewend zijn vinden we communicatie zeer belangrijk.
Daar we dit jaar wederom naar China afreizen en we jullie natuurlijk zoveel mogelijk willen laten meekijken zal ik jullie via deze tread straks weer op de hoogte houden van het verloop.
We zullen onze nieuwe fabriek gaan bekijken en er staan inmiddels al een 115 sample requests op de lijst.
Dit voor uitbreiding van de huidige en nieuwe lijnen.
Maar ook voor prive items van winkels en voor de Duitse markt.

Verder zullen we natuurlijk weer een bezoekje brengen aan de vuurwerkmarkt en even wat weg stoken voor geluk.

gr
Evolution Fireworks

Daar we dit jaar wederom naar China afreizen en we jullie natuurlijk zoveel mogelijk willen laten meekijken zal ik jullie via deze tread straks weer op de hoogte houden van het verloop.
We zullen onze nieuwe fabriek gaan bekijken en er staan inmiddels al een 115 sample requests op de lijst.

Verder zullen we natuurlijk weer een bezoekje brengen aan de vuurwerkmarkt en even wat weg stoken voor geluk.

gr
Evolution Fireworks

Ik ben erg benieuwd! 115 nieuwe producten.. Zijn er dan ook veel producten bij die jullie niet gaan nemen? of weten jullie al wat er gaat komen? Komen er nieuwe soorten effecten? Kan ik mee? :rolleyes::p

Nieuwe soorten effecten wordt tegenwoordig erg moeilijk.
Natuurlijk bestaan wel een hoop niet veel voorkomende effecten of combinaties
.en laat dat nou net het geen zijn wat evoolution nou juist zo leuk vind.

Mannen succes daar! Ik hoop dat jullie het eea moois kunnen uitwerken! Ben zeer benieuwd naar het verslag en eventuele foto's vanuit China!

Gaaf! Meteen maar op de thread geabonneerd. Veel succes daar, ik ben heel benieuwd wat voor moois je ons dit jaar gaat voorschotelen :D

Zeer benieuwd naar het verdere verloop hiervan! Neem maar aan dat ze niet alle 115 producten gaan nemen inderdaad :p

gr
Evolution Fireworks

succes daar... zien we je nog in de business class? :cool::wink:

Heel veel succes en plezier in China, en dat jullie met mooie spullen deze kant weer opkomen.

Succes daar en fijn dat je het weer wil delen met ons op dit forum. Ik ben benieuwd wat er dit jaar weer allemaal op de markt komt!

Wat zouden jullie ervan vinden als de oude veelbesproken 49sh waaier van toentertijd terug zou komen?
Al dan wel wat trager:blink:

gr
Evolution Fireworks

Over precies een week zullen we afreizen naar China.
Ik zal jullie proberen weer van het e.e.a. mee te laten genieten.
Mochten jullie vragen of verzoekjes hebben,laat het maar weten en dan kijk ik wat ik kan doen.

gr
Evolution Fireworks

Bij deze een kleine impressie van hoe het een beetje zou moeten verlopen.

11-04-2015.
17:20 Vlucht van Schiphol airport Nederland naar Hangzhou airport China.
12-04-2015.
09:55 Aankomst Hangzhou Airport China.
11:50 Vlucht van Hangzhou Airport China naar Huanghua Airport China.
13:25 Aankomst Huanghua Airport China.
14:30 Worden we opgehaald door één van onze nieuwe Fabrikanten van ons vuurwerk.
Demo xxx Fireworks.
13-04-2015.
Bezoek van de vuurwerkmarkt.
Bezoek artwork/printshop.
Bezoek Kantoor en Fabriek xxx Fireworks.
Demo xxx Fireworks op fabrieks test terein.
Demo xxx Fireworks.
14-04-2015.
Bezoek Kantoor en fabriek xxx Fireworks.
Demo xxx Fireworks.
Demo xxx Fireworks.
15-04-2015.
Bezoek kantoor en fabriek xxx Fireworks
16-04-2015.
09:05 Vlucht van Huanghua airport China naar Chengdu airport China.
10:50 Aankomst Chengdu airport China.
14:20 Vlucht van Chengdu airport China naar Schiphol airport Nederland.
18:45 aankomst Schiphol airport Nederland.

Dan lekker richting huis beetje bijkomen en dan het weekend druk in de weer voor mogelijke aanpassingen en berekeningen van prijzen etc.
Veel mailen naar China etc alvorens de productie en testen CE kan beginnen.

Hopelijk zullen we jullie versteld laten staan.

gr
Marchel
Team Evolution Fireworks

Back
Bovenaan