Event Blue Circle 75's

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: 924
Artikelnaam: Event Blue Circle 75's
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 75
Effectomschrijving: Nieuw in Nederland! Gouden palm effecten met crackling tips. Professionele kwaliteit met 3 steps tempo.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 1 stuks
Richtprijs: 125,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl

924_event_blue__circle_box_rubro_event_cakebox_rub  ro_vuurwerk.jpg

Demofilm 2015:

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
wel grappig effect. Maar ben ik de enige die hierbij in slaap valt? Vind het tempo en de afwisseling wel beetje tegenvallen. Dus een plus voor het effect, minnetje voor tempo en afwisseling. hier ben ik wel snel op uitgekeken.
greetzz

Na 20 shots had ik het wel al gezien. Drie stuks in een doos is mij teveel van het goede. Zelfs met korting vind ik 30 euro per cake toch nog duur. Beter los verkopen voor 25,- dan was het al wat interessanter.

Was niet bij de demo, maar deze kan mij niet echt vasthouden qua interesse op film. Wel een gaaf effect trouwens, maar mij te eentonig op dit tempo, zit na schot 10 al op de finale te wachten.

Wat Mattenfreak ook zegt, ik vind het te eentonig. Het is een prachtig effect om te verwerken in een showbox, maar laat het dan bij 1 cake van 25/30 shots. Wat ook kan is het tempo flink opschroeven, maar dan is die qua tijdsduur weer aan de prijs.

Ik vind het een mooi effect en zou de box voor een goede prijs zeker meenemen. Je kunt natuurlijk altijf nog de laatste 2 cakes samenknuppen als je het tempo te laag vind.

Wat een slappe en slordige effecten^^ Ik wil daarom hopen dat er veel wind stond! En waar ik mij persoonlijk aan erger is dat onnodige muziek vaak bij een demo..

Back
Bovenaan