Euro-pyrotechnie

Richardus

VWC lid
http://secure.feudartifice.be/nl/intro.html

Dat ze shows schieten wist ik al, maar dat je er ook spektakelvuurwerk kon kopen? De naam viel op fpm, met link, en de opmerking dat er met KvK uit het assortiment te kiezen is. Daar zitten wat leuke dingen bij. Iemand bv bekend met de Finbox finale cakes, 2 en 3 minuten? Lijkt op spul van Vulcan, maar kan er niks over vinden.
Mensen hier wel 'ns iets gehaald?

Je dient hier ook een vergunnign dat eje pyrotechnicus bent overhandigen voor dat spul ;)

Je dient hier ook een vergunnign dat eje pyrotechnicus bent overhandigen voor dat spul ;)

Hoi,

Van waar kom je met deze bewering? Waarschijnlijk ben je nog nooit persoonlijk bij deze zaak geweest. Men neemt bij europyrotechnie genoegen met een kvk net als alpeco.

Groeten,

junky

Hoi,

Van waar kom je met deze bewering? Waarschijnlijk ben je nog nooit persoonlijk bij deze zaak geweest. Men neemt bij europyrotechnie genoegen met een kvk net als alpeco.

Groeten,

junky

Lijkt me sterk dat jij shells meekrijgt tenzij dat onder de toonbank gaat.

Als euro pyrotechnie een 1.3G vervoers vergunning heeft voor kvk houders zoals alpeco die vroeger had dan mogen ze volgens de wet shells verkopen.
Alpeco mocht dit ook alleen deed dit later niet meer uit eigen overweging.

Lijkt me sterk dat jij shells meekrijgt tenzij dat onder de toonbank gaat.

Zie de post van sandman, omdat ik het vreemd vond heb ik aan de persoon om uitleg gevraagd. Wat sandman verteld klopt!

Wat ik wel goed vond is dat ik bij de mortierblokken en shells een goede uitleg kreeg over het afsteken! helaas zijn ze wel wat duur maar ik kreeg wel wat korting van ze.

Groeten,

junkie

Ik zie op de site onder het kopje weco geen blokken staan. Verkopen ze helemaal geen weco blokken, of verkopen ze ze wel maar staat dit niet op de site? Dit vroeg ik me gewoon even af:)

Laatst bewerkt:
Ja maar het was een normale vraag die ze ook via de mail kunnen beantwoorden dus een beetje raar.

Als een bedrijf alleen telefonisch vragen wil beantwoorden. Dan doen ze dat ook alleen telefonisch. Sommige bedrijven houden nou eenmaal niet van emailen. En zijn bang dat al hun antwoorden via copy/plakken op internet verschijnen. Dit zal denk ik de reden wel zijn dat ze alleen telefonisch mensen willen helpen.

Ze reageren zeker wel op de email. Ik heb gebeld, je kan hier alleen shells halen met KVK, Vergunning van de gemeente met toestemming dat je geschikte omgeving woont, en een pyrotechnisch diploma.

Tom.

Europyrotechnie heeft 4 nieuwe compacts binnen.

Het betreft 4 19shots 30mm blokjes met de volgende uitwerkingen:
-Golden Glittering Crosette
-Golden Brocade Crown
-Golden Crown With Silver Pistil
-Golden Willow With Tail

Als ik de benaming moet geloven zijn ze van Vulcan Fireworks.

Kruitinhoud word niet genoemd, prijs per stuk: €26,-

Iemand bekend met deze blokjes?

Europyrotechnie heeft 4 nieuwe compacts binnen.

Het betreft 4 19shots 30mm blokjes met de volgende uitwerkingen:
-Golden Glittering Crosette
-Golden Brocade Crown
-Golden Crown With Silver Pistil
-Golden Willow With Tail

Als ik de benaming moet geloven zijn ze van Vulcan Fireworks.

Kruitinhoud word niet genoemd, prijs per stuk: €26,-

Iemand bekend met deze blokjes?

Inmiddels bevestigd:
Merk: Vulcan Pyrotechnics International (DE)
Kruitinhoud: 380gram PTS per stuk.
Lijn: Silver Cord?

Ze verkopen inmiddels geen shells meer, als ik de site moet geloven! nog wel buizen!

Laatst bewerkt:
Ze verkopen inmiddels geen shells meer! nog wel buizen!

Weet je zeker dat ze die niet meer verkopen of is je oordeel over de site? Want zo ging het vorig jaar ook. Als oud en nieuw voorbij is, hebben ze geen shells meer en als het hoogseizoen weer aanbreekt staan ze weer op de site. :bonk:

Maar misschien hebben ze er voor gekozen om met de shell verkoop te stoppen.

Ik oordeel idd over de site, aangezien deze regelmatig geupdate werd. Maar idd om het zeker te weten moet er ff gemailed of gebelt worden.

Back
Bovenaan