Emperors world

RF JEROEN

VWC lid
emperorsworldgroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1484
Artikelnaam: Emperors World
Bruto Gewicht: 10000 gram
Netto Kruitgewicht: n.v.t.
Aantal Schoten: 4x16, 3x25, 2x36, 1x30 (FAN)
Effectomschrijving:

Tang (RFC 1450)
red wave+crackling, purple wave+crackling, green wave+golden strobe, golden wave+green strobe

Qin (RFC 1451)
red tail to purple dahlia+green strobe, blue tail to blue star+golden strobe, green tail to red blue+crackling.

Song (RFC 1452)
red blue yellow peony, golden green pink peony

Ming (RFC 1459)
brocade+red strobe, brocade+white strobe, brocade +green strobe, brocade w/blue mines

Han (RFC 1460)
red tail to red star w/crackling, aqua tail to aqua star w/crackling, purple tail to purple star w/crackling, lemon tail to lemon star w/crackling

Maximus (RFC 1461)
red wave, blue wave, golden wave, green wave

Augustus (RFC 1466)
silver rotation to purple peony, silver rotation to green peony, silver rotation to yellow peony, silver rotation to red peony.

Marcus Aurelius (RFC 1476)
red strobe tail to red strobe willow, green strobe tail to green strobe willow

Nero (RFC 1477)
red and green strobe.

Julius (RFC 1491)
red tail to red star+crackling, green tail to green star+crackling, blue tail to blue star+crackling, lemon tail to lemon star+crackling, finale with all effects

Richtprijs: €159,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
Geweldig hoor. Die labels zijn om te smullen. De effectomschrijvingen zeggen nog niet veel, maar inderdaad schiet de Augustus er weer uit silver rotation AKA spinners!

zo lekker nieuws hoor zo op een ontzettende hete dag :p
maar de labels zien er heerlijk uit! ben benieuwd naar de filmpjes!
Zo op het oog een mooi compleet pakket, voorzien van een grote diversiteit aan effecten zeg!

Van dit soort mooie aankondigingen krijg ik het alleen maar warmer...!
Ziet er goed uit zo met al die uiteenlopende effecten. En ja, onder andere door die Augustus he...wie is hier nu niet nieuwsgierig naar? Ik ben erg nieuwsgierig naar de prijs natuurlijk van al dit (toch wel waarschijnlijk) moois.

thnkz voor het tipje van de sluier
maakt deze warme dag nog beter
ziet er goed uit vooral de labels

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de info!
Erg interessant moet ik zeggen :D, even afwachten wat de prijzen gaan doen en natuurlijk even wachten op de demo/filmpjes! :D Ben inderdaad benieuwd naar augustus!:D

Uiteraard spreekt de effecten die bij deze pakket zijn boekelen daar wordt je gewoon warm van :).
De labels zijn zeer mooi daarbij,ga er vanuit dat dit pakket ons gaat bevallen:wink:.

Laatst bewerkt:
Fantastische labels! Het straalt klasse/luxe uit! Nu nog even wachten op de live versies van dit pakket maar het beloofd veel goeds!

Klinkt geniaal. Prachtige labels en als ik die effecten zo lees, liegen die er ook niet om! Zeker iets om in de gaten te houden :)

Gefeliciteerd Royal, wat ziet dit er weer mooi uit met die labels, en 10 cake's tot de rand toe gevuld.
een pakket samengesteld met grote variatie.
P.s. kan niet wachten om deze live te mogen aanschouwen.

bedankt voor de leuke reacties mannen , wederom hebben wij geprobeert om het onderste uit de kan tehalen om ook met een superpakket op de markt tekomen en naar ons idee is dat aardig gelukt.
zodra wij de live beelden uit china hebben ontvangen zullen wij jullie deze niet onthouden en deze dan ook gelijk online zetten , dus nog heel even geduld , het wachten zal beloont worden

mvg

team royalfireworks

ben echt super benieuwd naar dit assortiment. Mijn wishlist stijgt en stijgt, worden straks lastige keuzes hoor...

een mooi pakket met uitwerkingen die vast niet onder zullen doen bij de "losse Royal cakes." ben benieuwd naar de live uitwerking, iets dat we met zijn allen 25 september zullen meemaken..

Prachtig hoor, maar eigenlijk ook schandalig.
Hoe kan Royal dat nu zo doen?
Nu moet ik echt gaan kiezen.
10 cakes van 500 gram in een pakket.
Ik ben erg nieuwsgieruig naar de effecten van de cakes.

Prachtig hoor, maar eigenlijk ook schandalig.
Hoe kan Royal dat nu zo doen?
Nu moet ik echt gaan kiezen.
10 cakes van 500 gram in een pakket.
Ik ben erg nieuwsgieruig naar de effecten van de cakes.

Dank voor je post, maar laten we wel duidelijk zijn, niet alle cakes zijn 500 gram! Geen misverstanden aub! Er zitten er 3 van 500 gram bij!!!! Fijne dag :bye:

www.royalfireworks.nl

Emperors World >> NERO

Emperors World >> NERO

Dag allemaal,

Ook uit dit assortiment vuurwerk (Emperors World) willen we jullie ook een test film laten zien.

Het is de NERO!

Veel plezier allemaal vandaag!

Groeten, :bye:

Team Royal Fireworks

www.royalfireworks.nl
+ YouTube Video

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt! Weer een top product zo op het eerste oog te zien. Mooie heldere blinkers, en een lekker tempo, én een goede knal zo te horen. Nu de rest nog...

Back
Bovenaan