Emmerich Im Lichterglanz 26-07-2014

vuurwerkftw

VWC lid
Stad/dorp: Emmerich
Datum: 26-07-2014
Tijdstip: 22.30
Schietbedrijf: ?
Max. kaliber: Professioneel vuurwerk kaliber ?
Bijzonderheden: Emmerich im Lichterglanz

Hier had ik graag heen willen gaan, maar een maat is nog of dan op vakantie helaas. Dus mocht er iemand in de buurt van Zevenaar komt 2 plekken vrij heeft. Laat je maar horen.

Zo ook maar is richting Emmerich
Lekker een paar pilsje drinken en de Michael Jakson tribute bekijken in het parkje aan het einde van de Boulevard
Hopen dat het droog blijft

Mooie show gezien. Was zeker de moeite waard. Stukken beter dan wat ik laatst in Nijmegen gezien heb.

Mooie show?

Nou die mening deel ik absoluut niet, wat was dit slecht!
Veel te veel pauzes, teveel candles waar niks boven werd geschoten, totaal geen finale.

Een erg mager showtje, film volgt straks.

Mooie show?

Nou die mening deel ik absoluut niet, wat was dit slecht!
Veel te veel pauzes, teveel candles waar niks boven werd geschoten, totaal geen finale.

Een erg mager showtje, film volgt straks.

Ook in Duitsland zal t budget een keer minder worden. Ik vond t een mooie show en al helemaal vergeleken met dat pruts werk in Nijmegen. Gelukkig smaken verschillen.

Met het spul wat er te zien was, is best een leuke show te maken maar dan moet je het wel op de juiste manier wegschieten. In zijn geheel vond ik het daarom niet al te best.

Dat de scheepvaart gewoon door gaat, kan eigenlijk ook niet.
De muziek stond ook erg zacht waardoor het pyromusical gevoel ook wegbleef, plus de timing op de muziek was ook matig. Verder redelijk wat pauzes en een vrij korte show.

Ben benieuwd hoe de mening van de rest is, hier alvast de film.

Ik zou zeggen veel kijkplezier!

:wink:

Ben ook geweest, vond de shells die geschoten werden erg mooi. maar de show opzicht vond ik niet al te best. Dit kwam door de pauzes en de vele candles die geschoten werden.

De film is ook niet al te goed gelukt, heb sinds kort een nieuwe camera maar soms lijkt het beeld een beetje blurry/onscherp, het komt volgens mij niet door de focus want die heb ik op manual oneindig staan. Kan het aan de setting exposure liggen? Die staat namelijk op automatisch. Film komt zo snel mogelijk.

Met de scheepvaart ben ik t helemaal met je eens. Muziek hoor je idd niet bij jou. Ik heb met mobiel gefilmd en daar is de muziek zeer goed te horen. Wij stonden bij t bruggetje waar de mensen de boot in konden.

Wij stonden tussen de boxen in, maar het leek wel alsof ze allemaal gaar waren.
Heb zelf ook met de mobiel gefilmd. Hopelijk wordt het morgen in Tilburg wel wat spannender :p

Gisteren ook geweest. De 2 saluutjes in begin waren gruwelijk hard vond ik :)

En toen begon de show. Mare ???? waar was de muziek je hoorde alleen wat hoge toontjes die je alleen hoorde wanneer er fonteinen waren. Is de zoveelste keer dat hun geluidssysteem weigert.... Tijd voor een ander systeem ?

Iig wat ik aan muziek hoorde vond ik nogal vreemd. Je staat in Duitsland en de tracks waren groten deels Nederlands. per spoor - guus Meeuwis en Rood - Marco Borsato.

Voor de rest wel mooie Shells gezien. allen toen ik dacht ze zijn nu de finale aan het opbouwen is het afgelopen ? Tevens ergens halve wege een leeg stuk. Erg jammer voor een show van die niveau.

Ook wat ik erg vreemd vond is dat de scheepsvaart gewoon door bleef gaan ? Is dat in DE toegestaan ? In nl zou namelijk direct de show stilgelegd worden namelijk...

Al met al wel wat leuks gezien en woon ik redelijk in de buurt (ca 35 min rijden) dus het was dan het wel waard om even heen en weer te knallen.

Klein stukje van t einde van de show. (Losse hand en met mobiel gefilmd)
Wat kunnen de Duitsers beroerd parkeeren. Ze pakken 2 vakken of de auto word dwars geparkeerd. Gelukkig bij ziekenhuis een plekje gevonden.

Denk dat er is een keer een ander schietbedrijf deze show moet doen
Gaat met de jaren achteruit
Deel de mening van velen over een niet te beste show
Volgend jaar maar weer is naar Dusseldorf dit jaar niet geweest

Gisteren ook geweest. De 2 saluutjes in begin waren gruwelijk hard vond ik :)

En toen begon de show. Mare ???? waar was de muziek je hoorde alleen wat hoge toontjes die je alleen hoorde wanneer er fonteinen waren. Is de zoveelste keer dat hun geluidssysteem weigert.... Tijd voor een ander systeem ?

Iig wat ik aan muziek hoorde vond ik nogal vreemd. Je staat in Duitsland en de tracks waren groten deels Nederlands. per spoor - guus Meeuwis en Rood - Marco Borsato.

Voor de rest wel mooie Shells gezien. allen toen ik dacht ze zijn nu de finale aan het opbouwen is het afgelopen ? Tevens ergens halve wege een leeg stuk. Erg jammer voor een show van die niveau.

Ook wat ik erg vreemd vond is dat de scheepsvaart gewoon door bleef gaan ? Is dat in DE toegestaan ? In nl zou namelijk direct de show stilgelegd worden namelijk...

Al met al wel wat leuks gezien en woon ik redelijk in de buurt (ca 35 min rijden) dus het was dan het wel waard om even heen en weer te knallen.

Dit kan in Nederland ook, zolang het geen dun riviertje is kan er makkelijk omheen gevaren worden . In Emmerich gebeurd dit vaker heb ik gezien in voorgaande jaren. Denk dat de wetgeving daar een stuk soepeler is.

Back
Bovenaan