Einde van producten in kooi.

het grote probleem zit hem ook wel in dergelijke denkbeelden. Dat media in hun drang naar likes te weinig factchecken oke, maar om alles nu af te doen als 1 groot vooropgezet plan gaat wel erg ver.
Ik denk dat ik me meer dan genoeg verdiept heb in veel onderwerpen voordat ik deze conclusie maak, op een gegeven moment weet je gewoon zoveel onderwerpen die bizar zijn, dat kan geen toeval meer zijn.

Ja complot theorieën zijn in de eeuwen vaak gesmeed, door mensen die niet zo goed waren voor de medemens, maar dat maakte dat complot nog wel waarheid!

Medelijden dat voel ik met de hele opmerking die je de schrijft.
Dom blind zeker geen open mind, en tja ook heel kortzichtig in het leven. Succes met de toekomst, die gaat helaas niet zo leuk zijn!!

Ik zag gisteren op avo dat de kooi verbod niet vanuit de overheid komt, maar vanuit de branche zelf.
Iemand die dat kan toelichten of het fijne er van weet? Want hier gaan me haren van overeind staan. Klinkt als het singleshot verbod

Is handreiking idd vanuit BPN om niet hele hand erafgerukt te krijgen, nu blijkt dat sommige dingen in kooi gevaarlijker worden staat de hele ongeinformeerde politiek en leiding van politie/brandweer nml direct weer met Zwaard van Damocles te zwaaien. Beetje zelfde als met stijgtollen.

Ik zag gisteren op avo dat de kooi verbod niet vanuit de overheid komt, maar vanuit de branche zelf.
Iemand die dat kan toelichten of het fijne er van weet? Want hier gaan me haren van overeind staan. Klinkt als het singleshot verbod
Als je die uitzending van AVP hebt gezien tot t eind,incl de telefoontjes die binnenkwamen,dan word exact uitgelegd wat het voorstel is,i.d.d. vanuit de branche ri den haag.
(dat verbaasde me overigens ook,ik was er vanuit gegaan dat t net andersom was in 1ste instantie)
Zoals elders al uitgelegd,het is een voorstel,maar er is nog niks definitief,dat moet komend jaar gaan gebeuren of dat er doorkomt en hoe.

Dit is maar gedeeltelijk juist. De branche ging akkoord met geen kooi meer om de volgende effecten: scream, whirl en meer dan 12.5% burstlading.
De minister (op advies van de IL&T) bepaald nu dat alle producten met kooi afgeschaft moeten worden.

Dit advies komt voort uit het onderzoek van 2022 waarbij er bij een c-6 bonfire test bepaalde producten massa explosief reageerde. Welke producten is nooit helder geworden.

Dit is maar gedeeltelijk juist. De branche ging akkoord met geen kooi meer om de volgende effecten: scream, whirl en meer dan 12.5% burstlading.
De minister (op advies van de IL&T) bepaald nu dat alle producten met kooi afgeschaft moeten worden.

Dit advies komt voort uit het onderzoek van 2022 waarbij er bij een c-6 bonfire test bepaalde producten massa explosief reageerde. Welke producten is nooit helder geworden.
Volgens rapport was er geen duidelijk herleidbare oorzaak. Daarmee zeggen ze dus dat het geen specifieke probleem was voor bepaalde effecten.

Als je die uitzending van AVP hebt gezien tot t eind,incl de telefoontjes die binnenkwamen,dan word exact uitgelegd wat het voorstel is,i.d.d. vanuit de branche ri den haag.
(dat verbaasde me overigens ook,ik was er vanuit gegaan dat t net andersom was in 1ste instantie)
Zoals elders al uitgelegd,het is een voorstel,maar er is nog niks definitief,dat moet komend jaar gaan gebeuren of dat er doorkomt en hoe.
Zou niet verbasend moeten zijn.

De branche geeft elke keer een stukje uithanden om op korte termijn extra geld te verdienen.
Door een run te veroorzaken en op langere termijn geven ze elke keer weer wat weg. (inmiddels bijna elk jaar)
En alles wat o zo gevaarlijk is sturen ze naar Duitsland, Belgie of Polen om het alsnog te verkopen.

Je krijgt er niks voor terug.
Ze hebben geen liefde voor vuurwerk.
Zo lang moggelijk de koe melken tot de overheid het toch verbied.

Als kooien zo gevaarlijk zijn dan zou er ook geen uitloop jaar zijn waar de vuurwerk importeurs graag mee cashen.

Back
Bovenaan