Eerste trip report naar zena 19-08-2008

LeMoN

VWC lid
Vandaag begon mijn dag om half 9 s'ochtends. Opgestaan, gegeten, beetje computeren. En om half 11 zou ik rijles hebben tot half 1.

Gisteren had ik afgesproken met Nitraatfreak om mee te gaan naar Zena, dit zou voor mijn de eerste keer zijn en had er dus veel zin in!

We hadden om half 1 afgesproken op station Roosendaal, en om 5 over half 1 liep ik het station binnen waar ik de rest al zag staan. Onze trein ging pas om 10 voor, dus ik ging nog even naar buiten om het nodige aan nicotine binnen te krijgen :P

10 minuutjes later weer terug naar binnen gegaan en zijn we richting het perron gelopen waar de trein inmiddels stond. Wij dus gelijk naar binnen gehopt en gaan zitten. Niet veel later ging de trein rijden en waren we met een minuutje of 20/30 in Breda aangekomen.

Op breda centraal zijn we richting de bus gelopen waar de bus aan zou komen. 5 minuutjes later kwam de befaamde bus 132 aangereden maar het duurde nog een kwartiertje eer hij weg ging. Dus we zijn even op een bankje gaan zitten en Pyromaniaq.F had zijn videocamera mee genomen en heeft een groot deel van de trip report gefilmt.

Wat later vertrok de bus richting Baarle, we stapte de bus in, ik en nitraatfreak namen samen een met elkaartje en pyromaniaq F en B namen samen met nog een kereltje dat hier niet op het forum zit een meteldrietje(wat een woord xD). De bus vertrok en Baarle en dus ook Zena kwam steeds dichterbij

Na ruim een half uur in de bus stapte we uit bij de halte vlak bij de dolfijn en zijn we de rest van het stuk gaan lopen aangezien het lekker weer was en we dus baarle goed konden bezichtigen, wat ik erg leuk vond aangezien ik voorheen nog maar 1x door baarle heen ben gereden xD We liepen een stukje en liepen wat te *****n toen pyromaniaq.f mijn filmde en ik zag toen een dikke Aston Martin Vintage aan komen rijden, ik zei dus snel film die Aston!!! Het resultaat is een zeer vette shot van die auto die voorbij rijdt B)

Een eindje verder kwamen we bij dicky's en ik moest en zou de friet van dicky's onder de loep nemen, we hadden best wel honger en hebben dus wat te eten en te drinken besteld. Zelf had ik een grote friet speciaal met satesaus en een Lipton Ice Tea. De friet smaakte ERG goed!!!

20 minuutjes verder zijn we richting de bunker gelopen, we liepen zoals de hele trip een beetje te ***ten en te *****n en we hadden het allemaal wel naar ons zin, we hebben ook nog in een lijn op de grens in de klokkenstraat gelopen xD

Bij de bunker aangekomen was Rick allang aanwezig zoals ik al gehoord had van Nitraatfreak en Toon kwam ook eventjes hallo zeggen. Toon was best druk bezig achter met andere dingen ook dus hij ging gauw weer verder.

In de bunker gaat het al gauw over vuurwerk etc en beetje rond neuzen en discussieren over wat we dit jaar allemaal zouden gaan halen. Maar mijn luchtwegen eiste weer wat nictonine dus even een sigaretje buiten gerookt :P na een goede drie kwartier in de bunker hadden we Toon geroepen met de vraag of we konden bestellen. Zo gezegd zo gedaan.

Wat ik wou gaan halen was:
2x Chainthunder 60
5x Pirat original
3x Super pirat original
2x Chooet banger
1x Spanish cracker klein 50st
1x Choet Spanisch Cracker 10st

Op aanraden van nitraatfreak en de andere de minivlinders geschrapt en helaas waren de choeet SC tijdelijk uitverkocht. Dus heb ik in plaats van die 2 artikelen, de Zwarte (Latex xD) Vlinders op mijn lijstje gezet.

De bestellijst ingeleverd bij Toon en kreeg ik nog een kleine korting zo dat het een mooi rond bedrag werd, wat natuurlijk erg attent is :D! De andere leverde ook hun lijst in en een minuut of 5 a 10 later kwam Toon weer terug met een aantal goed gevulde tassen! Met de vermelding erbij dat iedereen een kleinigheidje erbij had gekregen.

Ik zelf heb de Thunder Cracker Nitraat van Thor erbij gekregen, wat het allemaal nog leuker maakte!

Alles uiteindelijk in mijn rugzak gestopt, Toon nog een keer vriendelijk bedankt en een fijne dag gewenst en vervolgens nog even langst Loots geweest waar ik voor Pyromaniaq B en F nog wat moest halen. Daarna naar de bushalte @ De St. Janstraat gelopen, daar kwamen we tot de ontdekking dat we de bus van 7 voor half net gemist hadden en we dus minimaal 25 minuten moesten wachten, wat achteraf dus uiteindelijk een uur bleek te zijn. De bussen gebruiken dus de schoolvakanties van de middelbare school ipv de lagere school en dus reed de bus nogsteeds maar om het uur! Enigzins was dit balen, maargoed, het weer was goed, de sfeer zat er goed in, en af en toe werd het uitzicht ook verbeterd door schoonheden die passeerden, waarbij wat van die jongelui (ja ik ben 4 jaar ouder dan hun :P) gooide er af en toe "versiertruccen" op los waarbij ik dacht van OMG -.-'

Toen bleek dat de bus maar om het uur ging besloten 3 medefreaks een kwartier voordat de bus zou komen om toch nog maar even langst de bakker te gaan om iets te bikken te halen, op afraden van mijn, want ik zag het wel gebeuren dat ze daardoor de bus zouden missen. Maar zo dwars als ze zijn gingen ze toch met het gevolg dat Nitraatfreak en ik achterbleven... En ja hoor, zoals ik al had voorspelt, kwam de bus aangereden terwijl de 3 andere nog niet terug waren. Nitraatfreak en ik hadden ze gezegt dat wij al weg gingen al zou de bus komen, dus wij zijn ingestapt (we hadden toch een metelkaartje samen) en richting breda vertrokken.

Onderweg begon het nog eens flink te plenzen waarbij wij onszelf de hemel rijk prijsten dat we een dak boven ons hoofd hadden. Na weer een busrit van een minuut of 40 kwamen we terug aan op breda centraal waar we nadat ik weer even had gerookt naar peron 7 zijn gelopen waar 10 minuten later de trein aan kwam gereden. De trein in gestapt en op naar het zonnige Roosendaal vertrokken.

In roosendaal ben ik naar de bus gelopen en nitraatfreak is op zijn fiets naar huis vertrokken. Rond 6 uur was ik weer goed en wel thuis en nu kan ik met een tevreden gevoel terug kijken op mijn eerste trip report! Overigens heb ik het moment even vereeuwigt door op de muur van het toilet een tekst te schrijven met de datum :) Dus als je een keer hoog nodig moet zal je hem hoogst waarschijnlijk wel tegen komen boven de wasbak xD

Dit was dus mijn eerste tripje naar het mooie baarle, in het vervolg zullen er meer komen, aangezien ik vanaf september in breda naar school ga en vanaf oktober beschik over een OV-jaarkaart :D

Foto's moet ik nog maken, die zal ik dus straks posten, of de film van Pyromaniaq.F online komt weet ik niet, dat zal hij zelf wel aangeven.

Ik wil de medefreaks bedanken voor een leuke dag! En toon voor de geweldige maar inmiddels wel bekende service van Zena!

Ciao,

LeMoN!

Foto's:
Foto-SM8JCCXY.jpg

Foto-LQOPKOCP.jpg

Laatst bewerkt:
Ik weet nog mijn eerste keer...

Hehe, als je eenmaal bent geweest en de route uit je hoofd ken dan is het moeilijker om daarna niet meer heen te gaan.

Zo te zien hebben jullie allemaal meer geluk gehad met het Openbaar Vervoer dan mij. Ik heb echt voor elke trein wel iets tegen me gehad. Eerst vergeten het treinkaartje te stempelen waardoor ik er uit moest en de trein natuurlijk door reed. Daardoor miste ik mijn trein om over te stappen moest ik 40 minuten wachten. In Breda miste ik natuurlijk weer de bus 132 waardoor ik 55 minuten moest wachten.

Maar goed, dat heeft ook wel weer wat.. :p Lang leve bekenden met een autorijbewijs.

Dankjulliewel voor de reacties en de foto's staan online, de kwaliteit is minder, dit komt door de slechte belichting en is met de telefoon gemaakt, en mijn telefoon heeft geen flitser ook al heb ik een HTC Touch Diamond :shocked:

Knallers met lont zijn een stuk veiliger
Mischien volgende keer DJF pakken ,knalt net zo hard ,zoniet beter,snippert heelgoed en als laatste ""de prijs is vriendelijk""
Verder vind ik het een gave trip en wens je veel knalpkezier:)

Back
Bovenaan