Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hebben jullie de eerste knallen van dit jaar al weer gehoord of heb je zelf al wat afgestoken?. De winter zit eraan te komen en daarbij ook het vuurwerk.

Heb jij al knallen gehoord?
En wanneer begin jijzelf met knallen?

Afgelopen nacht vanaf 01.00 tot 01.30 hier in Zoetermeer aan een stuk door, het leek wel of de eerste verkoopdag al was geweest.

Vanaf januari tot heden her en der wat knallen gehoord en een week of 4 geleden gingen dr nog 4 pijlen de lucht in. Heerlijk weer :D

Het is hier gelukkig nog rustig en dat mag ook nog lang zo blijven wat mij betreft. Hoe minder vroegtijdige stokers hoe minder voer voor de mensen die er een verbod door heen willen drukken!!

hier ook helemaal niks. Maar bij me vriendin thuis hoor je zo af en toe wel wat. daar zitten de verbod helpers.. jammer.

het is hier een tijd stil geweest maar gister gingen er een paar cakes de lucht in. heb het helaas niet gezien. maar het klonk wel lekker.

Hier valt het allemaal wel mee, toevallig vanavond 2 zware dreunen gehoord.
Verder af en toe wat siervuurwerk tijdens vermoedelijk verjaardagen en dergelijken.
De vuurwerkhaat valt hier ook wel mee, dus vind het niet erg af en toe een knal.
Wel woon ik in een wat slechtere wijk wat vaak toch betekent dat het wel steeds meer en harder gaat knallen hoe dichter oudjaar in de buurt is.

Vrijdag ging hier in eens een knalbak de lucht in. Ik dacht dat mijn airco aan het falen was, maar toen hoorde ik dat het een knalbak was :D

bij mij in de buurt word nog wel sier cake afgestoken. en kan het mooi zien vanaf mn balkon. wel handig als je 10 hoog woont. :) gister ook paar knallen gehoord. een paar enkel schots mortiertjes. en paar maandjes terug in krimpen toen ik aan boord was van het schip waar ik op werk hoorde ik flink wat lekkere knallen. :)

Hier in Gouda wilt het wel knallen. Ene dag is t doodstil. En dan word je om 4 uur in de nacht ineens gewekt. Of dan zie je voor je na t vuurwerkfestival in Scheveningen ga een prachtige cake afgestoken worden. Dus ja er word wel aardig al wat afgestoken. Laatste was vanochtend, of gisteravond (zag de rook).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan