Eerste knallen al gehoord?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De tijd van de eerste verdwaalde knallen is weer aangebroken.

Heb jij al knallen gehoord?
En wanneer begin jijzelf met knallen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Zelf sta ik geen vuurwerk meer af te steken door het jaar heen. Ik heb zelfs geen klein vuurwerk meer liggen alleen nog een aantal grote cakes. Maar ik hoor zo af en toe nog wat knallen. Gisteren s'nachts hier na de laatste avond van de Feestweek Heemskerk hoorde ik nog iets dat in de buurt kwam van een Thumping Thunder om 3 uur.

Knallen, ja deze heb ik gehoord, minstens nitraat volume, een echte goede harde nitraat. Man, je schrikt je dood elke keer weer, velle flits en dan KABOEM. Laatste was 3 dagen al geleden of zo.

Hier op vakantie (Katwijk aan Zee) werden veel showtjes geschoten, verder hoor je hiernaast op de parkeerplaats of bij Katwijk aan de Rijn met Oranje feesten ook veel geknal. Als ik eenmaal thuis ben gaan de knallen ook lekker door, mijn achter buurjongen stookt elke avond wel iets. Zelf begin ik er zo laat mogelijk aan, want als ik eenmaal begin, dan kan ik niet meer stoppen.

Ik hoorde gisteren wel wat leuks. Eerst rond 21:00-22:00 uur een dikke dreun, wel ver weg. En vervolgens om 23:53 uur een dik prof blok! Was ook erg ver weg (zag niet eens de flitsen; kon het niet lokaliseren), maar duurde zeker een minuut. Volgens mij gewoon één mixed profblok, en that's it. Maar het klonk goed door :shocked:

Ik hoor het hele jaar knallen. Maar nu het September is hoor je steeds weer wat meer gerommel en geknal.
Hoort er helemaal bij voor de tijd van het jaar.:)

Langzaam hoor ik bij ons in de buurt ook steeds meer knallen. Denk dat het de komende tijd wel meer zal worden als het nog sneller donker wordt.

gister avond een zink en een aantal vlinders gehoort bij de brug.
rond 2:45

was leuk maar ook een beetje vervelend

En of ik knallen heb gehoord, ik was in Rotterdam, en ik had gewoon even mijn statief opgezet met camera, zomaar gericht op De Maas. Nou wat denk je? Staan er opeens een paar leipe gasten wat vuurwerk af te steken vanaf een ponton, wel een kwartier lang!:p Echt niet normaal meer, de schurken!:bonk:

En of ik knallen heb gehoord, ik was in Rotterdam, en ik had gewoon even mijn statief opgezet met camera, zomaar gericht op De Maas. Nou wat denk je? Staan er opeens een paar leipe gasten wat vuurwerk af te steken vanaf een ponton, wel een kwartier lang!:p Echt niet normaal meer, de schurken!:bonk:

Die knallen komen bekend voor ja.
Lekker vroeg he, zo begin september :p

toen ik afgelope week een nachtje zat te vissen heb ik recht voor me een paar dikke shells en salute gezien, en ik weet denk ik ook van wie het was want het waren dezelfde effecten als hij afgelopen jaar had en het kwam nog van de kant van zijn huis vandaan ook

D'r ging hier gister ergens in de wijk nog een aardige cake de lucht in. Kon 'm jammer genoeg niet zien, en was te laat om naar buiten te stormen :D

Het is hier altijd wel heel erg rustig.
In de maand November bestaat de kans pas dat je een enkele knal hoort.

hier begint het meestal richting de herfst. de andere knallen die ik zo door het jaar hoorde waren van mezelf haha

vanmiddag ff een BSC 2010 testen filmpje zal ik sturen naar een mod en komt dan in het BSC 2010 topic

Back
Bovenaan