een stelling, IEDEREEN stemmen!

dennis-pyro

VWC lid
Mensen op de site van bn de stem staat een stelling die op verzoek van minister cramer is geplaatst

Stem aub allemaal voor eens, aangezien veel mensen al oneens hebben geplaatst:angry:

http://www.bndestem.nl/

De stelling staat helemaal rechts onderin

Ik heb deze stelling op meerdere sites geplaatst

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook ik heb gestemt.
Kom mensen, allemaal even stemmen, is maar paar seconden werk.

De Stelling:

Beperken van het afsteken van vuurwerk is je reinste betutteling!

eens ; 41%
oneens ; 59%

aantal stemmen: 164

164, lol...

Misschien handig om een vertaling van de stelling te plaatsten aangezien de woordenschat van niet iedereen zo goed is?
Haha, je hebt wel gelijk!

Mensen je kan maar een keer stemmen. En deze stelling staat maandag al in de krant

Verspreid het overal. Laat het iedereen weten

En denk er aan op eens stemmen :D

Houd de stelling regelmatig in de gaten en vertel dit aan meer freaks! Al 20 stemmen meer dan 5 min geleden! Mooi dus!

Ik heb op oneens gestemt, volgens mij is dat juist dat je wilt dat O&n blijft zoals het nu is.
'Je reinste betutteling' dat betekent toch een soort van dat dat het minste is wat het kabinet kan doen?

Je kan ook via andere ip's stemmen, gewoon steeds veranderen door middel van site/programma maar dat is wel veel werk voor een stem.

Helpt dit stemmen wel is dit wel offcieel ofzo?
Heb het ook even gepost op een gaming forum hopelijk zijn er veel mensen die erop willen stemmen.

Laatst bewerkt:
Nee man! reinste betutteling betekent dat het grote onzin is. Nu je oneens hebt gestemd heb je gestemd dat je het met minister cramer eens bent!

nog een keer

reinste betutteling= dat je het onzin vind.

Dus op eens stemmen :)

ok,sorry mijn fout maak het zo wel goed! moet nog wat computer problemen gaan oplossen stem gewon op hun pc's:p

Sorry voor dubbelpost!

Maar verwijder je internet geschiedenis etc dan kan je blijven stemmen!
dit kan je via internet opties doen!

Dat is valsheid in geschriften zoals ze dat mooi zeggen :bonk: En dara willen wij niks mee te maken hebben. Gewoon het op de eerlijke manier spelen AUB!

Ik wist dat al van die cookie controle heb het al verschillende keren gedaan voordat ik het poste, ga nu weer ff verder;)

@Gerwin ik zie dat je eerder was waarom zouden we niet eerlijk spelen?
Hun willen onze hobby verpesten daar mogen wij dan toch wel een beetje voor valsspelen?:p;)

Jammer dat ik ghostmouse niet meer heb zonder malware;)

Anders kon ik gewoon weggaan en hij blijft klikken ik zoek nog wel ff!

Back
Bovenaan