Een dag eerder je vuurwerk dan andere jaren

Torrr

VWC lid
Dit jaar valt het oud en nieuw net na het weekend, dat betekend niet dat er een extra verkoopdag zal zijn maar wel dat we ons vuurwerk 4 dagen voor oud en nieuw in huis hebben in plaats van de gebruikelijke drie. Wat betekent dit voor jou, is het praktisch of maakt het het alleen maar lastiger voor je ?

Super, eerder je vuurwerk en een dag langer om te genieten en de projectjes samen te stellen, maar ook om wat extra slaap te pakken. Ideaal dus! :D

Inderdaad meer tijd om dingen door te lonten en dergelijke! Dat hoeft dus niet meer tot in de late uurtjes, omdat je een hele dag de tijd hebt om dit te doen :)

Ik vind het perfect, kun je lekker aan de gang met projecten. Wat nieuwe dingen testen. Het thunderking project zal wel weer ff duren. Net zoals de matten enzv. Heerlijk die extra dag !

Vind het ook wel prima. Kan je inderdaad wat dingetjes testen en als het bevalt hier toch nog meer van kopen :)

Vind ook fijn ken zondag nog beetje uitslapen en al wat dingen voorbereiden voor de grote dag hihi
En dag langer geniete van je vuurwerk heerlijke hoor :D

Ja natuurlijk heel mooi dat je een dag eerder je vuurwerk kunt halen. Dag extra de tijd om projecten te maken, van je collectie genieten en iets te testen.

Nu valt dus 30 december op een zondag. Zullen dan de vuurwerkwinkels open zijn of gesloten? Dat vraag ik me nu af.

tja voor het projecten maken is een extra dag heel handig .
maar gezien de veiligheid vind ik dit wel super lastig .

Ja natuurlijk heel mooi dat je een dag eerder je vuurwerk kunt halen. Dag extra de tijd om projecten te maken, van je collectie genieten en iets te testen.

Nu valt dus 30 december op een zondag. Zullen dan de vuurwerkwinkels open zijn of gesloten? Dat vraag ik me nu af.

De 30e zijn de winkels dicht, dit is zelfs verplicht geloof ik!?

voor mij is dit erg gunstig, aangezien ik een hoop door ga lonten en in elkaar moet zetten.
ik haal dit jaar ook mijn spullen pas eind van de dag op de 28e op.
aangezien de karton actie bij goedkopervuurwerk, pas op een laat tijdstip afgehaald kan worden.
ik ben er dus erg blij mee.

Geen idee hoe dit uit gaat pakken. Op dit moment heb ik geen enkel zicht op mijn werkdagen dan, dus ik weet het echt gewoon niet.

Wel zal het de 30e lastig worden. Die dag vermaak ik mij het meest waarschijnlijk met bier. Ik moet toch iets doen om mij niet te vervelen he?

Nou ja, 2 jaar terug heb ik een topic gepost over mijn kookkunsten. Ik heb eind 2009 een dikke (nee 3 zelfs) pan(nen) erwtensoep zelf gemaakt. Dat zou een heel mooie bezigheid zijn om de dag door te komen. Er zit heel veel werk in het maken van een verse erwtensoep, zeker als ik alle ingredienten los koop en mag bewerken. Dat voorkomt dat ik aan de goud gele rakkers ga en het balkon gebruik om de regels te overtreden.

Ik ga hier nog eens goed over nadenken, want een rustige 30e december, zorgt bij mij voor meer plezier. Vooral als ik niet brak en vertiefd wakker wordt. Ik ben immers geen 18 meer...

Dit is gewoon erg mooi, sowieso heb je het vuurwerk nu al eerder en ik hoef het vuurwerk nu niet op mijn verjaardag( 29 december) op te halen, dat scheelt een hoop gehaast. Vorig jaar half zes van bed af en in de trein naar vuurwerkwinkels, en om half 11 weer thuis komen en aan het gebak:P

Dit verandert voor mij nu alleen de dag dat ik het ophaal, toen ik wat kleiner was betekende dit vooral voor mij een dag extra nerveus van de spanning niet kunnen slapen.

Back
Bovenaan