Edelweiss

Lev-he

VWC lid
Artikelnummer: RFC 1426
Artikelnaam: Edelweiss
Bruto Gewicht: 3400 gram
Netto Kruitgewicht: 375 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Silver strobe willow to red, Silver strobe willow to
green, Silver strobe willow to blue

Verpakkingseenheid: 4/1
Richtprijs: € 54,00

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Royal Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik vind deze persoonlijk egt een topper:D

alleen wel een beetje jammer van de prijs:sad:

maar goed ik zocht al heel lang zo iets dus deze komt op mijn lijstje:rolleyes:

Ik vind het een leuke cake! Vooral het einde is leuk, met die verschillende kleuren :) De vormgeving van de cake zelf is ook apart.
Vind hem zelf alleen wel een beetje aan de prijzige kant.

Wellicht komt het door de stupide vorm, die de vervoerskosten hoger maakt... DOM!

Laatst bewerkt:
Als gevolg van dalende verscheepkosten en de stijging van de euro op de wereldmarkt zijn de prijzen van de artikelen uit de Royal Garden collectie in gunstige zin aangepast.
Lees ook dit topic:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11826

De consumentenadviesprijs van deze cake is verlaagd naar € 54,00 ( de prijs was eerst € 59,95)
In het begintopic staat nu de geldende consumentenadviesprijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Godallemachtig, wat is dit ding geniaal! De film van Nemmie geeft de cake echt prima weer. De kleur van de sterren is echt opvallend duidelijk en fel. Het glitterspoor is ook perfect. De burstknal is prima. Het mooiste vind ik eigelijk nog het feit dat het boeket zo GROOT is, maar toch heel mooi gevormd.
Beetje prijzig, maar stiekem (met voorverkoopkorting) toch best te doen.

Enige minpunt vind ik dat de cake in zo'n braaf tempo schiet. Gewoon keurig volgens het boekje één voor één recht omhoog en met een kleine finale. Stop door eens een kleine versnelling in, of een dubbele finale, en je hebt iets écht geweldigs.

Hier een foto van deze cake, gemaakt bij Vuurwerk Orthen. Beter dan de CGI in de starttopic.

edelweiss.jpg

ik vind het jammer van de product filmpjes, het product komt namelijk niet tot zijn recht naar mijn mening.
ik heb deze cake dit jaar gehaald, en het was echt een topper. als je 48 euro neer telt voor sniper, kan je die 6 euro extra voor Edelweiss ook nog wel neertellen. de effect grootte was breder dan alle Nederlandse of Belgische consumenten cakes. het is je moeilijk voor te stellen hoe groot het effect was als je er recht onder stond.
de kleuren waren abnormaal helder en de glittering was duidelijk aanwezig.

volgend jaar zit deze er zeker weer bij!

ik vind het jammer van de product filmpjes, het product komt namelijk niet tot zijn recht naar mijn mening.
ik heb deze cake dit jaar gehaald, en het was echt een topper. als je 48 euro neer telt voor sniper, kan je die 6 euro extra voor Edelweiss ook nog wel neertellen. de effect grootte was breder dan alle Nederlandse of Belgische consumenten cakes. het is je moeilijk voor te stellen hoe groot het effect was als je er recht onder stond.
de kleuren waren abnormaal helder en de glittering was duidelijk aanwezig.

Helemaal mee eens Lunig.
De effecten waren toch anders, dan op het film materiaal.
Maar ik vond dit echt een topper, de prijs meer dan waard.

Ik vind hem erg mooi. Het is een bijzonder effect, die heldere tips met een glitterspoor. Burst is goed, maar boeketten helaas wat scheef gevormd. De prijs ligt voor mij écht te hoog, met ruim 2 euro per schot. Ik kan wel wat mooiers vinden binnen Royal!

Back
Bovenaan