Ede 27-8-2009

jawe

VWC lid
22.30 uur: Afsluiting van de activiteiten met vuurwerk!
Geschoten door:Jaco vuurwerk
Aan de bospoort in Ede.

DONDERDAG 27 AUGUSTUS

•12.00 - 20.00 uur: Zomermarkt, hoek Molenstraat/Otterloseweg (naast De Oude bioscoop) in Harskamp. Zie www.vvvharskamp.nl
•14.00 - 24.00 uur: Bowling toernooi, Bowlingcentrum Groeneveld, De Halte 18 in Ede.
•14.30 uur: Rabobank Wielerronde van Ede in de wijk Bospoort met:
14.30 uur: Start braderie
Extra: om 15.00 en 18.00 uur Rally for Kids. In oude rally auto's worden zieke kinderen rondgereden op het wielerparcours.
16.00 - 17.00 uur: Rabo Dikke banden race: fietsrace voor kinderen (inschrijven/informatie via www.rondevanede.tk)
19.00 uur: Nederlands kampioenschap voor Handbikers
20.15 uur: Amateurs A op verlicht parcours
22.30 uur: Afsluiting van de activiteiten met vuurwerk!
•16.00 - 23.00 uur: Otterlo Beach Event, Mosselsepad in Otterlo. Zandkastelen bouwen, spelmiddag, kinderbeachparty, optreden ambtenaren Gemeente Ede afgewisseld met DJ.
•18.00 - 24.00 uur: 11e open Lunteren Darttournooi, De Prinsenhof in Lunteren. I.v.m. 20-jarig jubileum € 5000,- in de prijzenpot. Deelname € 10,-. Meer informatie voor aanmelding: http://www.prinsenhoflunteren.nl/content/11e_open_lunteren
•Vanaf 18.00 uur: Mosselavond in Restaurant Buitenzorg in Ede. www.buitenzorg.nl
•18.30 - 21.00 uur: Skate- en Skeeler 4-daagse, Skeelerbaan Edese IJsvereniging in Ede.
•19.00 uur: Heideweek Tennistoernooi bij ETC aan de Van Heeckerenlaan in Ede.
•20.00- 22.15 uur: Woonstede Seniorenavond in Hotel Congrescentrum Belmont aan de Goorsteeg in Ede. Artiesten: Willeke Alberti en in het voorprogramma de Edese zanger Jo-han. Zaal open: 19.00 uur. Aanvang programma: 20.00 uur. Kaartverkoop maandag 24 augustus om 16.30 in de Woonwinkel van Woonstede. Kosten: € 3,- per kaartje.
•20.00 - 24.00 uur: Bospoortfeesten, Posthoornstraat in Ede. 1e van de 3 dansavonden.
•20.00 - 24.00 uur: Tribute Night met Dire Straits en Status Quo (coverbands), Museumplein in Ede.
•20.00 - 03.00 uur: 'Vermoedelijk', muziek jaren '60, '70 en '80 en soul in Bad Habits Café, De Halte 83 in Ede.

Hm...misschien dat ik hier wel bij ben. Enig idee van het kaliber van deze show? Word het wat moois? Krijg zelf de indruk dat het een beetje magertjes zal zijn.

Het is een consumenten show,vindt het op zich wel een 'aanradertje' mede doordat er met een snelle tempo wordt geschoten en je er redelijk dichtij zit.
Ik ben er in iedergeval erbij en waarschijnlijk the cigarman ook.

Ik heb een mailtje naar Jaco gestuurd...

Volgens mij is er tijdens deze show namelijk geen gebruik van prof. vuurwerk toegestaan, maar zullen het dus weer consumentenspullen zijn die elkaar wel in hoog tempo opvolgen.

Het stomme is alleen dat ik de ontbrandingsvrgunning voor de 27e niet terug kan vinden, terwijl die van de opening wel terug te zien is.

Hopelijk laat Jaco hier iets meer over los, evenals over de locatie.
Want zal het vuurwerk weer plaatsvinden aan de bospoort (vlakbij vestiging Jaco) of ergens anders.

Heb jij misschien iets meer info Jawe?
Misschien dat JVE zelfs een schietlijst af wilt geven...

Nou, zoals Fred al eens zei: zonder Gerco is een show geen show! Dus ik ben d'r ook bij!
Ik zie Jawe en Cigar dan wel ter plekke. Kwintos ken ik nog niet...zin in een mini-meeting kwintos?

Helaas mag er geen schietlijst worden uitgegeven fireworkaddict.
Het is naast de cafe de bospoort zoals gewoonlijk daar:wink:
Zo te zien gaat dit een minimeeting worden:)

zo net terug was wel mooi showtje in het begin dacht ik mwha gaat wel maar aan het einde kwam het los wat een geweld :D

Ik ben ook langs gegaan. Heb Jawe nog ter plekke ontmoet. Wel jammer dat ik twee andere forumleden (waaronder jij, Kwintos) niet heb kunnen ontmoeten...daar moeten we toch iets op bedenken voortaan.

Show begon wat laat, omdat de wiellerwedstrijd uitliep. Maar dat was niet zo erg. Het werd elektronisch ontstoken, en ging in een rap tempo. Het was alleen consumenten vuurwerk, maar erg veel cakes heb ik niet kunnen herkennen. Er zat sowieso ProLine in, maar we dachten ook even Beko te zien?
Het eind was lekker knallen. Een hoop willows en crackling tegelijk, met een fluitconcert.

Ik ben ook langs gegaan. Heb Jawe nog ter plekke ontmoet. Wel jammer dat ik twee andere forumleden (waaronder jij, Kwintos) niet heb kunnen ontmoeten...daar moeten we toch iets op bedenken voortaan.

Show begon wat laat, omdat de wiellerwedstrijd uitliep. Maar dat was niet zo erg. Het werd elektronisch ontstoken, en ging in een rap tempo. Het was alleen consumenten vuurwerk, maar erg veel cakes heb ik niet kunnen herkennen. Er zat sowieso ProLine in, maar we dachten ook even Beko te zien?
Het eind was lekker knallen. Een hoop willows en crackling tegelijk, met een fluitconcert.

die cake met dat brocade effect die zo hoog kwam was ook erg mooi met dat goud :D denk dat ik 7,8,9 september ook in veenendaal ga kijken

Zo dat was weer genieten,leuk om je weer gesproken te hebben darksoul.
Die product van beko was dus de jet stream had het weer even opgezocht.
Vondt het een leuk showtje met op het eind wat een geweld! Dat hadden we zelf ook gemerkt een meter van ons viel een huls en ik kreeg een stuk klei tegen me hoofd.
Mijn dochter heeft het gefilmd met de telefoon.
http://rapidshare.com/files/272506823/V270809_23.02.avi

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan