[Dynasty] Wild Wild West

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1857
Artikelnaam: Wild Wild West
Bruto Gewicht: 500 gram
Netto Kruitgewicht: 63 gram
Aantal Schoten: 10
Effectomschrijving: 10 shots cake met blauwe en rode uiteenspattende sterren en fluitstaarten eindigend in crackling boeketten.
Tijdsduur: 20-25 seconden
Stijghoogte: 15-20 meter
Richtprijs: 7,80 euro

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Eindelijk weer eens een budgetpotje van Wolff in het rijtje ontdekt.
Als DIm en Marchel zp enthousiast zijn, dan plaats ik deze maar op het lijstje.

dit is een bakje die ik de prijs meer dan waardig vind!
gewoon 10x doorlonten die hap!!

Heel veel cakes van Wolff hebben een prachtig label dit jaar, ook deze cake ziet er zeker goed uit. Als ik de meningen van anderen hoor over deze cake kan hij niet tegenvallen, zeker niet voor die prijs! Wolff is goed bezig! :D

Heel veel cakes van Wolff hebben een prachtig label dit jaar, ook deze cake ziet er zeker goed uit. Als ik de meningen van anderen hoor over deze cake kan hij niet tegenvallen, zeker niet voor die prijs! Wolff is goed bezig! :D

En mijn mening was goed, wat een heerlijke cake, deze komt zeker een (aantal) keer in de collectie. :D

Wat een topper! Prachtige kleurencombinatie en die fluiters op het einde maken het af! Dit is Wolff zoals ik ze ken! :D

heerlijk potje zeg. Echt een aanrader, en zeker al helemaal door het prijskaartje wat er aan vast zit.

Deze zit er zo dik in he, finale zijn maar 2 schoten, maar het heeft gewoon wat.
Mooi potje, mooi prijsje = op men lijstje:D:p

Dit vond ik een echte budgettopper, prima boeketten, redelijk groot zelfs voor deze prijs.
Vooral de kleurencombinatie doet het ook goed bij mij.

Ik sta echt versteld dat dit uit zo'n klein potje kan komen.
Mooie grote boeketten en een laag prijsje, wat wil je nog meer.

Back
Bovenaan