[Dynasty] Spinning Flower with Bang

moontan

VWC lid
b1236.jpg

Artikelnummer: 1236
Artikelnaam: Spinning Flower with bang
Effectomschrijving: 36 stuks,Snel ronddraaiende, van kleur wisselende grondzon met een flinke eindknal
Richtprijs: 3,40,-
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Alle respect, maar 3,40 voor 36 grondbloemen. Echt een hoge prijs tegenwoordig net als de prijs van sloffen babypijltje en rotjes. Nou ben ik daar wel op uitgekeken, maar toch laat een dergelijke prijs mij wij even nadenken. Ik weet niet of anderen dit ook hebben?

Vergelijkbaar alternatief is er alleen nauwelijks. Ik had vorig jaar de Camelia Flowers van Beko en die waren ook heel leuk, maar als je de prijs doorberekend ben je net zo veel kwijt.

Laatst bewerkt:
Alle respect, maar 3,40 voor 36 grondbloemen. Echt een hoge prijs tegenwoordig net als de prijs van sloffen babypijltje en rotjes. Nou ben ik daar wel op uitgekeken, maar toch laat een dergelijke prijs mij wij even nadenken. Ik weet niet of anderen dit ook hebben?

Vergelijkbaar alternatief is er alleen nauwelijks. Ik had vorig jaar de Camelia Flowers van Beko en die waren ook heel leuk, maar als je de prijs doorberekend ben je net zo veel kwijt.

Let wel op dit zijn grondbloemen met knal dus niet de gewone. De prijs is vergeleken met die van GBV een stuk goedkoper aangezien die 4,50 per 40 zijn.

Heb er zelf geen ervaring mee maar de knal zou ook vrij hard zijn (vergelijkbaar met die van GBV). In dat geval zou ik het zeker een aanrader voor die prijs noemen.

Grondbloemen met knal worden bij mij gewoon beschouwd als leuke dingen tussendoor de knallers heen. Ik vind de prijs nog net aan kunnen, je betaalt meer als de normale grondbloemen maar de grondbloemen met knal hebben weer iets extra's. Persoonlijk ben ik iets groter fan van de grondbloemen met crackling. Geef een iets grotere afsluiting dan alleen een knal.

Dat ben ik wel met je eens Di Resta, maar ik heb vorig jaar de spinners met knal gehad van GBV.
Dit was echt het enige stuk vuurwerk dat de 156 dB wel haalde! Echt een lekkere strakke knal wat daarvan af kwam. Alleen daarom al zou je hem mogen kopen; hij is namelijk goedkoper dan al die nep-gigantische kleuterrotjes die zouden 'voldoen aan de nieuwe regelgeving.'

Dus deze zijn zeker aan te raden.'
:bye:

Ik heb deze van Wolff vorig jaar gehad, en het zijn aanraders. Ze knallen zeker harder als de normale rotjes. Ik was gewoon verbaasd hoe hard deze knallen:D

Yo! Die dingen knallen verrot hard! Ik was door dit forum en AVP al benieuwd geworden maar het oversteeg m'n verwachtingen. En lang durende grondbloem ook!

ik had 6 pakjes, 216 in totaal, maar ik denk dat er maar +-30 echt lekker goed hard knalden, zéér slechte kwaliteit dit jaar.
heel veel spoten na het geel nog een extra straaltje vuur, de eigenlijke knal dus, ook had ik vaak dat ze soms helemaal niet knalden of dat er een straal vuur aan de zijkanten uitspoot...

bedroevend, vorig jaar was het zo'n goed product.

Ik had er 72 stuks van besteld en gelukkig knalden ze allemaal zoals het hoort. Niet normaal wat een knal hieruit komt voor nederlands vuurwerk. Net als de rest van Wolff een mooi product :thumbup:

Erg slechte kwaliteit naar mijn mening, van de 36 knalde ongeveer de helft niet. Persoonlijk betaal ik liever iets meer en ga dan voor de Twister met knal van GBV.

Heb 1 "slof" ervan weggeknald, nog eentje over, maar ik ben er ook minder over te spreken ja. Degenen die knalden, knalden goed hard, maar er waren er nog zat die niet knalden of zelfs compleet weigerden. Op het geheel genomen is dat een klein percentage, maar vorig jaar vond ik ze constanter, sowieso goed.

Blijf erbij dat dit een van de beste, danwel beste zijn, knal is echt wel hard. :)

ik had ook 2 pakjes en ze gingen allemaal af met echt een harde knal misschien een slechte tt of silver cracker !! top dingen :) ik had ze gekocht in cappele ( bonte )

Ik stak em af en iemand vroeg of het een nitraat was, al is dat ietwat overdreven. Ze knallen in iedergeval keihard voor Nederlandse begrippen.

Ze knalden wel goed maar als maar 10 van de 36 knallen dan is het minder.:mad:

Dat klopt, is ook het grote nadeel aan deze dingen.
Als ze het goed doen, zijn ze echt leuk. Maar ze knallen meestal slecht, of het lontje doet het niet goed, hij weigert of ze knallen half. (Zo'n plofachtig iets.)

Dat klopt, is ook het grote nadeel aan deze dingen.
Als ze het goed doen, zijn ze echt leuk. Maar ze knallen meestal slecht, of het lontje doet het niet goed, hij weigert of ze knallen half. (Zo'n plofachtig iets.)

Ik had meer dat hij tolde en daarna stopte en nog wat vuur spoot. Had er ook 1 vanuit mijn raam gegooit en die knalde meteen zonder tol zeg maar. Die knal was wel te vergelijken met een tt 1308

Back
Bovenaan