[Dynasty] Sky Blaster Rocket [Vuurpijl]

wolffdemo1109060062vwcpr0.jpg

de gouden bolpijl

Artikelnummer: 910
Artikelnaam: Sky Blaster Rocket
Bruto Gewicht: 99 gr.
Effectomschrijving: groen/blauwe peony
Tijdsduur: 5 sec.
Stijghoogte: 50/80 m.
Richtprijs: € 5.00
Verpakkingseenheid: 6/6

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

gaaf ding trouwens. Heeft iemand de afmetingen van de stok voor me? heb er namelijk nog eentje liggen zonder stok

gaaf ding trouwens. Heeft iemand de afmetingen van de stok voor me? heb er namelijk nog eentje liggen zonder stok

Natuurlijk een hele (waarschijnlijk te) late reactie, maar grappig genoeg heb ik in 2005 toen ik deze pijl had een foto gemaakt van het ding naast een meetlat. Vermoedelijk zit de kop ook in deze lengte, dus de lengte daarvan zul je dan van het totaal af moeten halen.

De foto is dan wel onscherp maar het lijkt erop dat hij rond de 86 cm lang is in totaal.:)

Natuurlijk een hele (waarschijnlijk te) late reactie, maar grappig genoeg heb ik in 2005 toen ik deze pijl had een foto gemaakt van het ding naast een meetlat. Vermoedelijk zit de kop ook in deze lengte, dus de lengte daarvan zul je dan van het totaal af moeten halen.

[URL=http://img190.imageshack.us/img190/3240/img00040n.th.jpg]image
[/URL]

De foto is dan wel onscherp maar het lijkt erop dat hij rond de 86 cm lang is in totaal.:)
Ik ben en blijf een freak en ga niet *****n met vuurwerk. Heb de pijl dus nog gewoon liggen. Ga deze dus even monteren. Echt super bedankt!

Back
Bovenaan