[Dynasty] Madhouse

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1609
Artikelnaam: Madhouse
Netto Kruitgewicht: 265 gram
Aantal Schoten: 25 schots
Effectomschrijving: Gekkenhuis! Machtig mooie sterren en harde knallen!
Tijdsduur: 17 seconden
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 22,50
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1609_madhouse_b_kopie.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje kort deze!! Maar op zich te doen vind hem eigenlijk nog iets te duur voor 20 euro zal ik erover nadenken...

Deze duurt zeker niet lang, maar is voor het geld toch wel de moeite waard.
Dit is overigens de cake die ik dit jaar van Wolff wil hebben enkel al om het label, die vind ik gewoon erg vet! (net als vorig jaar de Hitmen en daarvoor de Havana)

Ikzelf vond de strobes wel redelijk snel weg eerlijk gezegd. Zeker als je hem vergelijkt met de strobes die in de stars over Paris zitten. Die bleven veel langer hangen. Dit was hem bij mij net niet...
Voor de prijs is het echter een prima cake!

Vind deze bak toch wel een leuk moet ik zeggen! Bij de demo waar ik was (Felix IJsselmuiden) verliep het alleen niet hoe het zou moeten gaan! De bedoeling was om per 2 te schieten, maar 1tje ging niet af en de anders stopte na 3 salvo's! Voor mij een reden om hem niet te halen!

In de finale van Felix bleek trouwens dat deze cake ook nog eens uit elkaar klapte!!

Volgens mij zijn deze dingen levensgevaarlijk! Meer mensen die dit bij een demo hebben gezien?

Sinds wanneer is dit bekend? Wij hebben hier nog niets van gehoord hoor. Ik zal even kijken op of ik iemand kan benaderen om hier uitsluitsel over te geven.

Wij zijn inderdaad ook net gebeld met de mededeling dat de Madhouse is afgekeurd en niet uitgeleverd mag worden.

Wolff adviseert om de Hurricane als vervanger te geven. Ik vind dat zelf geen waardige vervanger. De cruelty lijkt me een beter idee.

De reden is mij nog niet bekend. Ik heb niet gesproken met Wolff. Ze vertelden mijn collega dat dit product te gevaarlijk zou zijn om af te steken..

Tijdens de demo kon ik geen dingen ontdekken die deze cake gevaarlijk zou maken? Ook is de burst volgens mij niet te hard?

Bij de demo van Felix weigerde er 1. Stopte er 1 halverwege en knalde er 1 uit elkaar. Niet meer dan logisch dat deze is afgekeurd als het ook zo ging bij het testen.

Back
Bovenaan