[Dynasty] Hollands Glorie

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1359
Artikelnaam: Hollands Glorie
Bruto Gewicht: 870 gram
Netto Kruitgewicht: 112 gram
Aantal Schoten: 8
Effectomschrijving: We love Holland! Glorieuze supercake met 8 schoten en alleen maar oranje sterren.
Tijdsduur: 20 seconden
Stijghoogte: 20-25 meter
Richtprijs: 9,50 euro

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat Nitraat12 al zei, een prachtig label. Heeft wel iets magisch :)
Kan heel wat uit komen met 14 gram per schot :)

Oranje met blauwe waves zou mij wel aanspreken. Ben erg benieuwd naar de effecten hiervan. Of het worden gewoon rood-wit-blauwe en oranje peony's zoals bij Oranje Boven van Witte Tenten.

Ja, geweldig! Een puur oranje cake is wat ik al lang gewild heb! Nu hopen dat het een helder oranje kleur is :)

Deze cake gaf zeker een mooie heldere kleur oranje. Je herkent ze vanzelf in het finale filmpje!

(dus kijken bij 2.10 ongeveer...je ziet alleen de oranje kleur niet zo heel goed...goed idee om ze te checken op een demo dus :D )

De kleur komt goed over op film, zelf vind ik de boeketten wel een beetje slap, had liever harde burst gehoord met mooie grote ronde peony´s. Maar voor die prijs is het altijd leuk, en zeker orgineel! :)

Dit is een twijfelgeval voor mij. Oranje peony's zijn erg zeldzaam, maar ik wil hem toch eerst even in het echt zien voor ik hem aanschaf, om te zien of de kleuren echt zo helder zijn en hoe de boeketgrootte is.

De kleuren zijn inderdaad zo helder zoals ik ze gefilmd heb. Er is niets aan bewerkt. Het is een mooie prijs/kwaliteits verhouding van deze cake. En we stonden er inderdaad verder van af om veiligheidsredenen.

Jammer dat hij zo snel voorbij is zeg. Hoewel dat de prijs wel lekker laag houdt natuurlijk!
Toch maar proberen, kan eigenlijk geen miskoop zijn voor dit geld; een zeldzame kleur en mooie mines:)

En dat voor een tientje. Ik zie prachtige nieuwe producten op de markt voor nog betere prijzen, goed jaar voor het vuurwerk dit:cool:.

Back
Bovenaan