[Dynasty] Heavy One

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1604
Artikelnaam: Heavy One
Bruto Gewicht: 1250 gram
Netto Kruitgewicht: 192 gram
Aantal Schoten: 40
Effectomschrijving: Deze 40 schots cake laat je hevig verassen: gekleurde peonyboeketten afgewisseld met multicolor glitterboeketten.
Tijdsduur: 20 seconden
Stijghoogte: 20-25 meter
Richtprijs: 19,50 euro
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

+ http://www.youtube.com/watch?v=_8tfCEYJ60g" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=_8tfCEYJ60g"> http://www.youtube.com/watch?v=_8tfCEYJ60g" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Toen ik de naam zag moest ik even ergens anders aan denken (losse Heavy potjes).

Ben benieuwd wat voor effecten hier uit komen, zeker gezien hij maar 192 / 40 = 4,8 gram per schot heeft. Dit zegt uiteraard niks, kijk naar de Heavy potjes. Misschien heeft deze wel net zulke effecten als die potjes?

Laatst bewerkt:
Zou ik wel gaaf vinden. Gewoon mooie peony's.... Benieuwd naar prijs en beelden etc. natuurlijk. We wachten af !:)

Laatst bewerkt:
Zou wel leuk zijn als dit een soort grotere uitvoering van de heavy cake zou zijn. Een soort big messier pot :)

Als deze heavy one de prijs in vergelijking van de heavy 3,4 of 5 kan evenaren dan kun je al snel niet een miskoop doen aan deze cake :D

Precies wat ik gehoopt had! Bedankt voor de info!:D

Zet er twee naast elkaar en je hebt nog meer spectakel! :

Inderdaad dim, een heerlijke verassing was deze cake! Lekker stampwerk geeft deze cake in een soort van waaier.

Toen ik de naam zag moest ik even ergens anders aan denken (losse Heavy potjes).

Ben benieuwd wat voor effecten hier uit komen, zeker gezien hij maar 192 / 40 = 4,8 gram per schot heeft. Dit zegt uiteraard niks, kijk naar de Heavy potjes. Misschien heeft deze wel net zulke effecten als die potjes?

Klopt helemaal. Dit is familie van de bekende Heavy cakes. Effecten passen er ook precies tussen. Voor 19,50 een cake die er lekker op los ramt! Effecten zijn niet groot, maar met zo'n tempo is het een chaos in de lucht, en voor die prijs ken ik alleen maar zeggen: doen!

Als ik het zo hoor een aanrader? Hahaha met al die nieuwe producten moet ik toch even me lijstje aanpassen :)

edit: hoeveel gaan er in een karton? is dat al bekend?

Laatst bewerkt:
Aan de reacties en de prijs te zien word dit een geweldig product.
Ik ben heel benieuwd, al ben ik nu al overtuigd dat hij hier op de stoep komt te staan! :)

Als ik het zo hoor een aanrader? Hahaha met al die nieuwe producten moet ik toch even me lijstje aanpassen :)

edit: hoeveel gaan er in een karton? is dat al bekend?

12/1 volgens de catalogus.

Een van de beste van de avond. Geen gezeur, gewoon stampen. Lekker snel en leuke prijs. Past prachtig in de serie!

Ik vind het een heel leuk idee en initiatief maar toch neem ik 'm niet. Ik steek voor het geld namelijk liever een paar kleine Heavy potjes af :D maar daarin zal elk z'n voorkeur verschillen. Ik denk dat je hiermee voor weinig geld een lekker doorrammende goeie pot hebt, zonder teveel bijzonders aan effecten te verwachten.

Ik vind het een heel leuk idee en initiatief maar toch neem ik 'm niet. Ik steek voor het geld namelijk liever een paar kleine Heavy potjes af :D maar daarin zal elk z'n voorkeur verschillen. Ik denk dat je hiermee voor weinig geld een lekker doorrammende goeie pot hebt, zonder teveel bijzonders aan effecten te verwachten.

De Heavy one vond ik groter van boeket dan de Heavy serie!
Ook heeft de Heavy one een ubber tempo wat deze bak onderschijd.
Is het geen idee om de serie en deze pot tenemen:wink:

Back
Bovenaan