[Dynasty] Fuego

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 1846
Artikelnaam: Fuego
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 50 gram
Aantal Schoten: 1 schots
Effectomschrijving: Single shot
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 5,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

13447818_6f7649e0_560.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een onwijs mooie single shot is dit zeg, te gek! In de finale ook echt zeer veel gebruikt op muziek, super!

Vinden jullie dit eerlijk 5,95 waard? Ik moet echt wel 10 keer nadenken of teveel geld hebben om deze single shot te kopen. Bizar prijzig , maar dat is mijn mening natuurlijk.

Ja dat is hij dubbel en dwars waard. Misschien moet je hem eerst in het echt ervaren, dan pas merk je wat een kracht er achter zit en hoe onwijs helder de kleuren zijn. Gewoon een top ding.

*Streept de showtime mines van zn lijstje af*.... :D

Zo te zien is dit inderdaad nog gaver om in een showtje te verwerken dan de mines van showtime!
Denk ook dat het aardige formaat single shots zijn, aangezien 50 gram al niet makkelijk in 30mm tubes gaat.

Vinden jullie dit eerlijk 5,95 waard? Ik moet echt wel 10 keer nadenken of teveel geld hebben om deze single shot te kopen. Bizar prijzig , maar dat is mijn mening natuurlijk.

Ik ben het met je eens dat het wel wat veel geld is voor een single shot, maar de kwaliteit maakt hem wel het geld waard in mijn ogen. De mines van Showtime vind ik persoonlijk een stuk minder interessant en die zijn 5 euro, genoeg mensen die dat er ook voor over hebben.
Deze heeft trouwens een diameter van 1,5 inch.

Hoe zit dat met die knallen die je op het laatste moment ziet op het filmpje? Bij de eerste paar zitten ze er namelijk niet en bij de laatste wel.

Ook een prachtding in mijn ogen een tikkeltje prijzig maar het effekt maakt m dubbel en dwars waard. Toppertje.

Back
Bovenaan