[Dynasty] Flower Fantasy

Artikelnummer: 808
Artikelnaam: Flower Fantasy
Bruto Gewicht: 197 gr.
Netto Kruitgewicht: 75 gr.
Effectomschrijving: een krachtige fontein met witte glittering,blauw-zilver crackling en een goude palm met blauwe sterren
Tijdsduur: 50sec.
Stijghoogte: 3 m.
Richtprijs: 3.00
Verpakkingseenheid: 36/1
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
IK heb hem dit jaar gehad. Het was een hele leuke fontein(tje). Het effect kwam niet zo heel hoog maar vergeleken met de Magic Fountain die ik tegelijk ontstak viel het wel mee. Het effect was keurig uitgewerkt en helder van kleur.:D Voor de prijs hoef je hem niet te laten staan!:bye:

Ik vind hem toch niet zo geweldig.. Hij lijkt op het filmpje nogal eentonig.
Hier is de prijs dan ook naar, want drie euro voor een fontein van 75 gram en 50 seconden is natuurlijk niet erg veel. Hij blijft wel aardig op gelijke hoogte zie ik.
Soms heb je van die fonteinen waarbij het ene effect heel hoog en krachtig is en dan ineens een laag, zwak effect komt.

Dan zou ik deze nemen (Crackling Fountain is die langwerpige fontein toch?). Deze lijkt me iets gevarieerder :)

Heb hem al twee of drie keer gehad :) En vind het iedere keer een leuke fontein, er zitten ´verschillende fonteinen´ in geloof ik. Uit de cracklingcandle komt alleen een cracklingfontein van 1 minuut, en komt niet zo hoog als deze.

Deze topper zit er bij mij elk jaar bij en verdient een stuk meer bekendheid. Grote effecten en duurt vrij lang, de crackling die er in zit is goed hard. Een topper zeker voor de prijs van rond de 3 euro!

Wat een ontzettend leuk fonteintje is dit. Hij duurt lekker lang, 45 seconden, maar toch ook weer niet té lang. De kleuren waren erg mooi (vooral het blauw). Hij ging alleen niet zo hoog.
Ik vind hem zijn geld zeker dubbel en dwars waard. Vergeleken met de prijs/kwaliteit verhouding vind ik deze veel beter dan bijvoorbeeld Amazing Fountain. Volgend jaar maar eens meer budget-fonteinen proberen.

DSC00288.jpg

Laatst bewerkt:
Hoewel dit fonteintje erg veel goeie dingen heeft (kleur, tijdsduur, prijs), is het voor mij persoonlijk ook belangrijk hoe hoog hij gaat. En deze gaat never nooit 3 meter hoog, zoals in de begintopic staat. Ik kon er met mijn 1,86 meter nog prima overheen kijken. Kleine teleurstelling. Verder top.

Dat doen de fonteinen van 10 euro ook niet. Die ik heb gehad niet in elk geval.
Ik vind het een topper die voor iedereen aan te raden is. Mooie kleuren, lekkere crackling en een lage prijs. Toppertje.

Nog even een reactie op de vraag waarom deze fontijn op mijn lijstje staat.

Het is een mooie fontijn. Vorig jaar is deze afgestoken voor mijn huis. Op een parkeerplaats. Erg mooie blauwe parels. En aangezien het een niet duur ding is. Staat ie op het lijstje :D

Mvg

Back
Bovenaan