[Dynasty] Fire Vulcano

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1858
Artikelnaam: Fire Vulcano
Bruto Gewicht: 620gram
Netto Kruitgewicht: 61 gram
Aantal Schoten: 4
Effectomschrijving: Surprise! Deze "fontein" laat sporen van een grote verassing achter...schrik niet!
Tijdsduur: 10-15 seconden
Stijghoogte: 15-20 meter
Richtprijs: 10,50 euro
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
So....what's the surprise?
Een fontein met ook nog eens 3 schoten? Misschien een soort Vette Marja? Of een fontein met fluiters? Dit maakt toch wel erg nieuwsgierig. Gezien het lage kruitgewicht, kan het nooit veel gaan kosten. Ben benieuwd wat de uitwerking wordt (hopelijk meer dan alleen een saai fonteintje) en of het de moeite waard is om er bijvoorbeeld drie tegelijk te ontsteken! Dit zijn wel het soort potjes waar ik altijd mijn ogen goed voor open houd! :yes:

Denk inderdaad ook een fontein met een mooie finale. Ben benieuwd. Wolff heeft redelijk wat kleinere potjes dit jaar, spreekt me wel aan :)

Denk inderdaad ook een fontein met een mooie finale. Ben benieuwd. Wolff heeft redelijk wat kleinere potjes dit jaar, spreekt me wel aan :)

Mij ook. Dit potje trekt wel mij aandacht. Ik ben benieuwd wat we hiervan kunnen verwachten.

Wolf komt wel met goede producten als ik alles zo eens bekijk. Van alls wat... Budgetcakes, 500 grammers, voor ieder wat wils ... Slim aangepakt:wink:

Toch fijn dat er nog een nieuwe fontein bij de collectie van 2010 komt.

Altijd leuk voor tussendoor of om een showtje mee te beginnen.

Ben benieuwd naar de 4 tubes wat deze inhouden

Resterende info toegevoegd. Dit is een leuke fontein die eindigd met een dikke salute :D Ik zou zeggen wacht even op het filmpje!

Resterende info toegevoegd. Dit is een leuke fontein die eindigd met een dikke salute :D Ik zou zeggen wacht even op het filmpje!

Ja haha, daar sta je dan... *BOEM*. Huh? Dacht dat er gelijk een andere cake achteraan kwam, maar het hoorde dus zo! Fontijn stelde niet veel voor, maar de schoten erna waren lekker! En dan die finale met lekkere knal die ik nu wel "standaard goed" vind.

Ja haha, daar sta je dan... *BOEM*. Huh? Dacht dat er gelijk een andere cake achteraan kwam, maar het hoorde dus zo! Fontijn stelde niet veel voor, maar de schoten erna waren lekker! En dan die finale met lekkere knal die ik nu wel "standaard goed" vind.

je vergeet dat er ook een mine onder zat! ik vind dit een leuk product hoor!:wink:

Is die mine net zo bruut als die van Vette Marja? Of is het kruit netjes verdeeld tussen mine en knal, zoals bij de Mega Boost of Salute bv?

nieuwe trend op het gebied van vuurwerk. het ''surprise effect''. Eerst een teleurstellend fontijntje zodat de simpele zielen hun aandacht verliezen en dan het shock effect :D

Hou er wel van. Voor een tientje in mijn collectie.

Back
Bovenaan