[Dynasty] Fire Surfer

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 1676
Artikelnaam: Fire Surfer
Netto gewicht: 252 gram
Aantal schoten: 21
Effectomschrijving: 21 shots gouden tails naar witte wave met rode,groene,blauwe tips.
Verpakkingseenheid: 12/1
Adviesprijs: €19,50
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

+ http://www.youtube.com/watch?v=05eshP4Rx40" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=05eshP4Rx40"> http://www.youtube.com/watch?v=05eshP4Rx40" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk product, maar voor mij een beetje te gewoontjes maar dat wil niet zeggen dat hij niet goed is. effecten zien er gewoon netjes uit en je krijgt zeker waar voor je geld dus de prijs kwaliteit verhouding is zeker in orde.

Maar voor mij persoonlijk geen uitblinker en met zoveel producten zul je toch keuzes moeten maken.

Leuk product, maar voor mij een beetje te gewoontjes maar dat wil niet zeggen dat hij niet goed is. effecten zien er gewoon netjes uit en je krijgt zeker waar voor je geld dus de prijs kwaliteit verhouding is zeker in orde.

Maar voor mij persoonlijk geen uitblinker en met zoveel producten zul je toch keuzes moeten maken.

Yep, ben ik het helemaal mee eens, zeker niet verkeerd.
Maar komt waarschijnlijk ook niet bij mij in de collectie te zitten,
daarvoor is het aanbod te groot, en de uitwerking te standaard.

:bye:

Mooie volle effecten! En een mooie budgetprijs. Typisch Wolff dit :) Maar er is meer te krijgen wat hier op lijkt, met mooiere effecten en beter tempo. Wellicht niet met deze prijs...

Doet me denken aan de Pharao. Mooie, volle effecten heeft deze cake, en een zachte prijs, denk dat deze wel in mijn collectie komt :)

Duidelijk een cake waar veel verschil in smaak te bekennen valt, leuk om te lezen. Ik ben persoonlijk erg gecharmeerd van deze cake namelijk en voor die prijs komt ie er absoluut tussen te staan eind dit jaar. :D

Toen ik de omschrijving: 21 schoten, 19,50 (minder dan euro/schot) en effecten las was ik al nieuwsgierig. Het zijn mooi volle boeketten en geen crackeling erin verwerkt! Wat ik toch wel een beetje uitgemolken koe vind geworden. Ik vind de cake ook iets te "gewoontjes". Had er dikke finale bij verwacht maar die kwam helaas niet. Voor mij een twijfelgeval.

Als finale drie schoten tegelijk was wel leuk geweest idd. Neemt niet weg dat het een goede cake is :)

Mijn mening gebaseerd op het filmpje is dat het een mooie cake is. Mooie effecten die vollop benut worden zonder crackling tussendoor met een lekker tempo. Ik vind het een cake met weinig risico's gewoon lekker simpel maar wel mooi. Ook een redelijke prijs/kwaliteit verhouding. Een minpuntje vind ik wel dat er geen finale is, ik had namelijk een grote finale verwacht, maar die bleef uit. Maar ik ga er zeker over denken om het te kopen.

Ferenzo, de Firesurfer is zeker een hele goede cake, en zeker voor dat geld.
Mooio, grote en volle boekketten.

Vergeet niet dat hij gisteren geschoten is in Rijswijk, de demo van Frits, waar bijna alleen maar goede cake,s geschoten zijn.

Overtuig je zelf bij een demo, deze cake is het aanschaffen zeker waard

Ferenzo, de Firesurfer is zeker een hele goede cake, en zeker voor dat geld.
Mooio, grote en volle boekketten.

Vergeet niet dat hij gisteren geschoten is in Rijswijk, de demo van Frits, waar bijna alleen maar goede cake,s geschoten zijn.

Overtuig je zelf bij een demo, deze cake is het aanschaffen zeker waard

Bedankt. Ik ga zeker kijken of hij in mijn begroting gaat passen.

Back
Bovenaan