[Dynasty] Eagle Flight

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 1675
Artikelnaam: Eagle Flight
Netto gewicht: 350 gram
Aantal schoten: 48
Effectomschrijving: in een vlucht van rode en groene sterren worden 48 brullende staarten afgevuurd
Verpakkingseenheid: 12/1
Adviesprijs: €22,50
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Film:
+ http://www.youtube.com/watch?v=gQ0Uqnnm9lQ" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=gQ0Uqnnm9lQ"> http://www.youtube.com/watch?v=gQ0Uqnnm9lQ" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind 'm niet veel aan. Snap niet dat hiervoor 350gram nodig is, waar andere fluitbakken er dan meer herrie mee schoppen. Gaat mij te rustig, zelfs die paar drukkere salvo's. Weet leukere fluitbakken, voor relatief betere prijzen wat betreft aantal en geweld tov prijs, niet van grammen tov prijs want wat dat betreft is dit een goeie, maar er had volgens mij meer gedaan kunnen worden.

Bij Beko Vuurwerk kon je 2 keer zoveel pijlachtige dingen krijgen in zo'n pot voor amper 10 euro. Dit kost 22 euro. Sorry, maar in mijn ogen zijn geld niet waardig.

Ik houd niet van fluit effecten. Dus zal sowieso geen fluitbak kopen. Eagle Flight komt gewoon niet indrukwekkend genoeg over. Heb weleens fluiters gezien waarvan ik wel dacht: "Wat een geweld!" Leuk voor degene die er van houden.

beargumenteer graag met link van filmpje + foto + informatie

Het filmpje (downloadbestand) http://www.goudvuur.nl/catalog/redirect.php?action=url&goto=www.bekobv.nl/files/video/3146.wmv

Informatie gekopieerd

Saturn Missile 100 shots
[3146 - 37] €6.00 per stuk

3146x.jpg

Een spectaculaire lancering van 100 fluitende zilverstaarten.

Effect hoogte: 25 meter. Brandtijd: 1 min.

En dan is er zelfs nog een, maar die is wel voor 15 euro.

Dat zijn hele andere fluitsoorten. Er zit daar maximaal 0,5/1 gram in per schot. De Eagle Flight daar in tegen 7/7,5 gram per schot.

Dat zijn hele andere fluitsoorten. Er zit daar maximaal 0,5/1 gram in per schot. De Eagle Flight daar in tegen 7/7,5 gram per schot.

Ja, maar bij dit soort vuurwerk, moet dat enigzins uitmaken? Dit lijken meer gebouwde babypijlen rekken in een mooie omhulsel.

De fluit is totaal niet te vergelijken met babypijlen!
De babypijlen vallen totaal in het niet bij de fluiter, deze hebben een zeer harde schelle toon, dat die zeer gaat doen aan je oren! ik raad je ook aan om deze bij een demo te beoordelen en dan wil ik je mening nog een keer horen!

Ja, maar bij dit soort vuurwerk, moet dat enigzins uitmaken? Dit lijken meer gebouwde babypijlen rekken in een mooie omhulsel.

babypijlenrek?
die van beko ziet er uit als een babypijlenrek maar dat is toch geen vergelijking met de eagle flight, kwalitatief steek deze cake veel verder erboven uit dan het fluitbakje van beko en is dan ook zijn prijs waardig

Het filmpje (downloadbestand) http://www.goudvuur.nl/catalog/redirect.php?action=url&goto=www.bekobv.nl/files/video/3146.wmv

Informatie gekopieerd

Saturn Missile 100 shots
[3146 - 37] €6.00 per stuk

image

Een spectaculaire lancering van 100 fluitende zilverstaarten.

Effect hoogte: 25 meter. Brandtijd: 1 min.

En dan is er zelfs nog een, maar die is wel voor 15 euro.

ik wist dat er met zon filmpje gekomen zou worden, daarom altijd goed om je argument denk ik te beargumenteren met foto's en filmpjes.

de eagle flight is geen fluitbakje om het zo te noemen maar een echte fluitcake. zoals eerder werd angegeven, veel meer kruit, goede opbouw en het doet pijn aan de oren. vraag de heren die achter op het veld stonden maar en ik zal je absoluut aan te raden om naar een demo-avond te gaan. vuurwerk is mooi, nog mooier als je het in het echt ziet!:D

Ik heb deze jongen in Leiden mogen aanschouwen, weliswaar met veel tegelijk, maar dit is een beste hoor, lekkere felle tails met een ongelooflijk harde fluit, topper

je moet fluitcakes eigenlijk in 3 levels zien.

-level 1: de gewone fluitbakken met honderden pijljes met knal/knetter/kleurtjes (crocodile,darling flybys,mantronix, greenglittermissile etc etc)
deze zijn van de hele kleine 25 shots tot 1500 shots(gigatronix)te krijgen
van 10 tot 500 gram zeg maar.

-level 2: de fluitcakes met langdurige keiharde fluiteffecten en boeketten, dit is een gevalletje zonder boeket omdat het hier puur voor het geluid en de sluierstaarten te doen is.(concerto rosso,zware jongens,yellow caps, sky symphony etc etc)deze zijn vaak 200 tot 500 gram

-level 3: de zware huilcakes met een hele zware brullende rauwe huil en zilverstaarten en soms een boeketversie.(skyscreamers,jetstream,hypnotized)
deze zijn vaak 400 tot 500 gram

je kan al deze producten alleen maar met hun eigen soort/level vergelijken
anders ga je gewoon volledig scheef met je mening.:)(appels met peren of druiven vergelijken:D

Film met dank aan VW Tilburg.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Best een lekkere fluit, en het is ook leuk dat hij in steeds grotere salvo's schiet. Toch denk ik dat ik deze cake oversla, het is gewoon niet echt mijn ding :p

Back
Bovenaan