[Dynasty] Dragsters

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1611
Artikelnaam: Dragsters
Netto gewicht: 270 gram
Aantal schoten: 18
Effectomschrijving: Maximaal gevulde 18 shots cake:
  1. gouden glitter krooneffect met groene strobe.
  2. gouden glitter krooneffect met groene strobe en prachtige blauwe pareleffecten.
  3. finale met brocade kroon en groene strobe.
Tijdsduur: 20-25 sec.
Effecthoogte: 40 meter
Verpakkingseenheid: 8/1
Richtprijs: € 33,-
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

ademo_wolff_2008_141__18.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Deze cake zorgde gisteren voor groot en luid applaus bij het publiek.
Een enorm harde burst, een ontzettend snel tempo zit er in deze cake.
Tel daarbij op een serie prachtige effecten en dan kom je op een 10 uit voor deze cake.
Absolute aanrader.

Na de film te hebben bekeken kan ik maar 1 ding zeggen: Geweldig!
Wat een heerlijke burst en uitwerking. Een topper van jewelste.:D

Mocht hij er door komen, dan is het een super aanrader, ik schrok er op het veld zelf gewoon van hoe harde knallen deze heeft.

Sooohooohooohooo!

Even om het commentaar de quoten uit de film. Wauw! Wat een idioot mooie batterij! Voor 33 euro regelrecht een supertopper van jewelste! De finale maakt het mooi af, wauw!

Pyroworld ligt er volgens mij uit. Zal wel overbelast zijn ofzo?
Aangezien alle filmpjes het niet meer doen.

dan in dat geval maar even geduldt
hoe moelijk dat soms is :devil:::bonk::devil::bonk:

Wat een geweld zeg ! Ik was niet bij de demo maar ben zwaar onder de indruk van de grote uitwerkingen. ( zelf bij de filmbeelden )

Ik was vorig jaar wel bij een demo van Breeschoten waarbij de Ferro select nr 5161 zat :bye::bye:die ook van die geweldige bursts en uitwerkingen had.

Mijn complimenten WOLFF !!!!!!!!!!! alsmede aan VWC voor de goede kwaliteit film !!!!!

Wat een geweld zeg ! Ik was niet bij de demo maar ben zwaar onder de indruk van de grote uitwerkingen.

Ik was vorig jaar wel bij een demo van Breeschoten waarbij de Ferro select nr 5161 zat :bye::bye:die ook van die geweldige bursts en uitwerkingen had.

Ja en dan moet je niet vergeten dat wij op grote afstand stonden waar er door ons gefilmd werd.
Met oud en nieuw sta je er met je neus bovenop
Halleluja

De harde knallen haal ik er niet zo uit, maar wat dat betreft geloof ik jullie op jullie woord. Dragsters valt mij op door de prachtige kleuren, die geweldig duidelijk verdeeld zijn over de grote effecten. Ondanks dat ik principieel de prijs hoog vindt tov hoeveelheid kruit, maakt de uitwerking qua knal, kleur en grootte, dat ruimschoots goed. Wéér eentje voor de bestellijst!

De harde knallen haal ik er niet zo uit, maar wat dat betreft geloof ik jullie op jullie woord. Dragsters valt mij op door de prachtige kleuren, die geweldig duidelijk verdeeld zijn over de grote effecten. Ondanks dat ik principieel de prijs hoog vindt tov hoeveelheid kruit, maakt de uitwerking qua knal, kleur en grootte, dat ruimschoots goed. Wéér eentje voor de bestellijst!

Super goed kon je de knallen niet horen nee, maar als je ze vergelijkt met de andere filmpjes hoor je het verschil zeker wel! En als je goed luistert hoor je de knallen gewoon na-galmen en dat hoor je niet bij een ***lig knalletje:blink:
Maar supercakeje dit zeg!:thumbup:

Laatst bewerkt:
De kleurencombinatie (blauw/groen boerenfatsoen) vind ik eigenlijk niks, maar die glittering tale zeg, uniek. Dit zijn de dingen, waar je naar zoekt als liefhebber.

Back
Bovenaan