[Dynasty] Cyclone

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 1613
Artikelnaam: Cyclone
Netto gewicht: ......... gram
Aantal schoten: 25
Effectomschrijving: Maximaal gevulde 25shots robuuste cake:witte staarten afwisselend in harde burst tot rose en lemon gele coconuts met crackling chrysanthemum en bursts eindigend in oranje met blauwe peony,s tot crackling peony,s
Tijdsduur: 25sec.
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: .........

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Roze en gele coconuts?! Oranje met blauwe peony's?! :shocked: Hebben!
Nog geen prijs enzo van bekend? Man, ik kan niet wachten op de filmpjes. Ratjes daar bij Wolff met hun schandalig goede Dynasty lijn!

Even mijn geweldige rekenknobbel gebruikt, daarmee kom ik op 375 gram uit..
Ben benieuwd, de effecten klinken echt geweldig! :D

Ik wacht echt met spanning af op het filmpje van deze grote jongen!
Coconuts zijn geweldig mooi en Wolff kennende wordt dit echt een monster pot.
Als geen te gekke prijs wordt spring ik uit me dak! :D

Zozo, dat is best hoog.. Zeker voor maar 25 sec.. :P Maarja, wie weet is het het waard! Heb je hem al gezien@ZNPyro?

hahahaha :D :rolleyes: :cool:

moet dus wel weer ruimte zien te creëren in m'n budget. Het filmpje moet wel een heel erg flutpotje met vage pastelkleuren laten zien, wil ik dit artikel níet willen hebben!

Nou om heel eerlijk te zijn... oordeel zelf
Met dank aan Wolff waar het filmje afkomstig van is.

Ik heb het idee dat de kleuren niet goed overkomen, want als ik heel goed kijk dan zie ik wel verschillende kleuren (o.a. geel/blauw) maar heel goed zijn ze niet te zien.
Ook zijn de effecten niet bijster groot.
Wat ik wel een pluspunt vind is het tempo wat lekker hoog ligt, maar vooralsnog zou ik deze zelf niet aanschaffen voor 40 euro.

Woow ik had veel meer verwacht. ik vind de boeketten maar mager.
En die finale bevat haast geen crackling...

Zoals PB zegt.. Voor mij is het echt een teleurstelling, had echt veel van deze cake veracht. Helaas, maar het maakt de keuze wel makkelijker :) Vind de kwaliteit filmpjes van Wolff ook wat slechter vergeleken met vorig jaar.. Of dat ligt aan mij?

jammer dat de crackling zo erg tegenvalt... vraag me nu af of dit geen productiefout is... want Wolff was wel erg tevreden over deze cake..! ik zal eens ff nachecken!:)

jammer dat de crackling zo erg tegenvalt... vraag me nu af of dit geen productiefout is... want Wolff was wel erg tevreden over deze cake..! ik zal eens ff nachecken!:)

En, weet je al wat meer?
Crackling vond ik erg zacht en weinig op het filmpje :sad:

Hier is hij toch wel erg mooi zeg! Misschien deze maar nemen in plaats van de Sniper :)

Laatst bewerkt:
Hoi Pyroguy,

Deze film is volgens mij van de Cyclone van Profi vuurwerk en niet die van Dynasty :bye:

Oh.. Sorry, dat wist ik niet :frusty:

Ik dacht al, hij lijkt niet echt op het filmpje van Wolff. Het was te mooi om waar te zijn :p

In het pigi filmpje zie je de cyclone van katan is deze dan precies hetzelfde als de cyclone van wolff???

ik weet dat wolff en katan 1 pot nat zijn, maar dezelfde namen gebruiken ze eigenlijk nooit.

mensen zijn me al voor geweest met mijn antwoord zie ik :D

Back
Bovenaan