[Dynasty] Brilliant Box

Jeko

VWC lid
Artikelnummer: 1667
Artikelnaam: Brilliant Box
Effectomschrijving: 3 single shots en 11 zwaar gevulde multishot cakes waaronde cakes met meer dan 200gram krruit
Verpakkingseenheid: 2/1
Adviesprijs: €150,-
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo te zien het grotere broertje van de gold box.

Edit:
nog even goed gekeken naar de cakes die erin zitten en even een vergelijking gemaakt met de gold box, dan zit in dit pakket toch veel meer. Voor de gold box betaal je voor 5 cakes (meende 180 gram), 5 fonteinen en 4 pijlen 125 euro.

Schat dat de prijs van dit pakket rond de 200 euro zal liggen (voor de duidelijkheid dit is een schatting en niet gebaseerd op info van wie dan ook!). Dat zou ongeveer neerkomen op iets minder dan 20 euro per cake en als de schoten geen romeinse kaarsenballetjes zijn, zijn die cakes dat over het algemeen ook wel waard.

Laatst bewerkt:
Is er al ergens wat meer informatie over dit pakket bekend? met name de prijs en de effecten ben ik erg benieuwd naar.

Is er al ergens wat meer informatie over dit pakket bekend? met name de prijs en de effecten ben ik erg benieuwd naar.

Inderdaad hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar, pakket ziet er ieder geval aantrekkelijk uit, vette labels ook !
Hopelijk dat hier misschien nog is een filmpje van beschikbaar komt.

:)

leuk pakket om in de vooravond wat mee te stoeien, de cakes die ik perse wil hebben koop ik altijd los en bewaar ik voor na 00.00u van te voren heb ik altijd graag een paar pakketten

leuk pakket om in de vooravond wat mee te stoeien, de cakes die ik perse wil hebben koop ik altijd los en bewaar ik voor na 00.00u van te voren heb ik altijd graag een paar pakketten

Stél dat hij €200 gaat kosten, dan vind ik dat toch wel een hoog bedrag om wat mee te stoeien in de vooravond hoor :p

ligt er maar net aan wat je budget is.
sommige mensen stoken voor 2 a 3000 op, dan is 200 euro een klein deel

dit pakket is een op en top gevarieerd pakket en absoluut niet bedoeld voor de vooravond.

2 cakes zijn msischien voor de vooravond: de fluitbak en de (ik meen) 88 schoten kometenbak.

de rest zijn multishots vanaf 16 schoten met allemaal burst, boeketten en sommige met finale. 1 cake bevat een fanshaped cake en ook cakes boven de 200 gram. dit is dus absoluut een pakket voor 12 uur!

hoop dat de namen bevallen, heb heel wat uren wakker moeten liggen van het denken :P

er zijn filmpjes van dit pakket beschikbaar, alleen daar moeten we allemaal nog even geduld mee hebben. ook zal de prijs binnekort bekend zijn.

Kan je ons misschien een indicatie van de prijs geven. Want het ziet er wel mooi en chique uit.
Dus zal het een budget worden ( 80 / 100 ) of een stuk hoger.

Kan je ons misschien een indicatie van de prijs geven. Want het ziet er wel mooi en chique uit.
Dus zal het een budget worden ( 80 / 100 ) of een stuk hoger.

11 cakes voor 80/100 euro?
Dat lijkt mij toch niet.
Ik reken op een prijs van tegen de 175-200 euro

Ik ben benieuwd naar de prijs,Als het binnen me budget valt,Dan ga ik hem zeker halen. En lucas de namen zijn weer lekker,Vooral Raw Jaw klinkt lekker krachtig.

dit pakket is een op en top gevarieerd pakket en absoluut niet bedoeld voor de vooravond.

2 cakes zijn msischien voor de vooravond: de fluitbak en de (ik meen) 88 schoten kometenbak.

de rest zijn multishots vanaf 16 schoten met allemaal burst, boeketten en sommige met finale. 1 cake bevat een fanshaped cake en ook cakes boven de 200 gram. dit is dus absoluut een pakket voor 12 uur!

hoop dat de namen bevallen, heb heel wat uren wakker moeten liggen van het denken :P

er zijn filmpjes van dit pakket beschikbaar, alleen daar moeten we allemaal nog even geduld mee hebben. ook zal de prijs binnekort bekend zijn.

De namen zijn over het algemeen keigoed hoor! Pakket ziet er verder ook toppie uit, maak je daar maar niet druk om :)

@znpyro:

Bedankt voor je mededeling, ben natuurlijk erg benieuwd naar komend filmpje hiervan.
Dus nog even afwachten, wellicht dat dit pakket er dit jaar bij gaat komen.

:bye:

Wel een erg groot een mooi pakket. Maar ik verwacht niet dat die enigszins lager valt dan het maximum budget dat ik dit jaar kan besteden. Zo jammer:( Maar goed, ik kan niet wachten tot eventuele filmpjes:D

De filmpjes zullen over een aantal weken vast wel weer op VuurwerkToko geplaatst worden :)
@Forza: Ik denk dat dit toch wel meer is dan alleen een opwarmertje hoor! Ben benieuwd naar het formaat, ziet er erg groot uit :D

Ik vind het een mooie grote pakket wel als opwarme wat is de prijs er van is dat al bekend?

Mvg

het is niet de bedoeling dat mensen dit pakket komen om op te warmen... want anders wordt je ander vuurwerk niet meer mooi als je dit pakket eerst afsteekt:P

dit pakket bestaat uit allemaal multisot cakes en geen zielige ook! er zitten sommige met fanshaped in, met finales en allemaal met grote boeketten. gewoon supercake pakket om zeker ook voor de gene met een normaal budget om 12 uur af te steken.

Hoe zit het met die single shots in dit pakket trouwens? Vergelijkbaar met de bekende 'Mortal', of toch wel wat minder?

Back
Bovenaan