[Dynasty] Assortiment vuurpijlen Alien Shooter

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 949
Artikelnaam: Assortiment vuurpijlen Alien Shooter
Bruto Gewicht: 1.375 gr.
Aantal Vuurpijlen: 9
Aantal Fonteinen: 1
Aantal Romeinse Kaarsen: 2
Effectomschrijving: Super pakket bestaande uit 9 pijlen, 2 keer 8 schots Romeinse kaarsen en een fontein.
Richtprijs: €...
Verpakkingseenheid: 12 ass.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Nog steeds geen adviesprijs bekend??

Ik heb op vuurwerktoko.nl wel het filmpje gezien en de pijlen lijken me wel erg mooi...

Ondertussen een half jaar verder, is er eigenlijk niemand die ze heeft gehad afgelopen jaarwisseling? :)
Twijfel een beetje tussen deze en Killing Arrow namelijk :)

Ik heb hem afgelopen jaar gehad. Ik vind het een erg leuk pakket en zeker zijn geld waard. Op de 31ste heb ik twee pijlen afgestoken maar toen kon je er niets van zien door de mist. Op 1 januari heb ik de rest afgestoken en deze bleken boven verwachting goed! Mooie grote duidelijke effecten. Ook de twee kaarsen bleken wel leuk te zijn. Spinners uit een kaars:D. Beetje vreemd maar ik vond ze wel vet. Killing Arrows heb ik zelf nooit gehad (lijken me overigens ook wel erg goed). Maar ik kan je het Alien Shooter pakket zeker aanraden.

Zijn er niet nog meer mensen met ervaring van dit pakket?
Zelf gemaakte filmpjes?
Hoeveel gram zit er in de pijlen?
Ben namelijk van plan deze te gaan kopen aangezien mijn dealer geen killing arrows heeft.

Zijn er niet nog meer mensen met ervaring van dit pakket?
Zelf gemaakte filmpjes?
Hoeveel gram zit er in de pijlen?
Ben namelijk van plan deze te gaan kopen aangezien mijn dealer geen killing arrows heeft.

Is geen miskoop recudiz.

Pijlen zijn zeker goed te noemen.
En die candles en fontijn is gewoon leuk om een beetje in de voorpret te doen.

grtz
Pyromaniac 1975

Bedankt Pyromaniac!
Ik doe het ook voornamelijk voor de pijlen!

Iemand die toevallig het aantal gram van de pijlen weet?
Of nog meer ervaringen?

Dit jaar ook gehad, vond ze echt goed. Effecten vond ik zelf beter dan de Top fighters en de Venus pijlen. Prijs is ook redelijk goed vind ik zelf

Jammer dat ze uit het assortiment zijn. Hoop nog een pakket te kunnen scoren dit jaar, want dit ziet er wel veelbelovend uit:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan