[Dynasty] 4 Stars

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 1645
Artikelnaam: 4 Stars
Netto gewicht: 290-320gram
Aantal schoten: 21-23
Effectomschrijving: 4 topcakes van de bovenste plank: 4 zware multishot cakes met meerder verschillende grote effecten en prachtige heldere sterrenkleuren van topniveau
Richtprijs: 102,00
Film Stars over Berlin: Film Wolff demoavond 2008
Film Stars over Moscow: Film Wolff demoavond 2008
Film Stars over London: Film Wolff demoavond 2008
Film Stars over Paris: Demo Wolff 2007

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Mooi dit, 4x Stars over cake's
Iedereen kent wel de Stars over Paris, dit was een succes bij alle freaks, nu 4 van die topcake's voor €102.00

Dit zijn nou van die pakketjes die ik in me collectie wil hehe.

Als je het mij vraagt is de prijs van het pakket net iets te hoog. Als je omrekend dat je per cake dan 25 euro kwijt bent, en Stars over Paris normaal nog onder de 20 euro ligt. Maar wie weet zijn de effecten zo goed dat ik hier op terug kom... ;)

Ik wacht nog liever het beeldmateriaal af voordat ik een verkeerde mening ga plaatsen maar zolang de nieuwe batterijen niet onder doen dan de Stars over Paris, dan is dit pakket zijn geld dik waard.

Als je het mij vraagt is de prijs van het pakket net iets te hoog. Als je omrekend dat je per cake dan 25 euro kwijt bent, en Stars over Paris normaal nog onder de 20 euro ligt. Maar wie weet zijn de effecten zo goed dat ik hier op terug kom... ;)

Vegeet je niet even de prijsstijging van dit jaar? ;)

Het is de overweging zeker waard, verschillende effecten in de cakes natuurlijk, maar wel weer prachtige effecten hoor. De w-shape blinker is er wel ingegooid, maar die maakt het dan ook mooi herkenbaar. :D
De films zullen het tonen ja, maar het is de overweging waard.

Ik meen gezien te hebben in de folders dat ze ook allen los verkocht werden, maar ik ben hier niet zeker van zou iemand dit kunnen bevestiggen?

Ik meen gezien te hebben in de folders dat ze ook allen los verkocht werden, maar ik ben hier niet zeker van zou iemand dit kunnen bevestiggen?

Deze word per pakket van 4 (4 Stars), per pakket van 3 (3 stars, is de 4 stars zonder de stars over paris) en van deze cakes word enkel de Stars over Paris los verkocht:)

Ook al heb je een 25% prijsstijging dan zou de Stars Over Paris 20 euro kosten. Dit pakket is veel te duur

Je betaald nu per cake € 25,50, elke cake heeft ongeveer 300 gram kruit... om dan te zeggen dat het veel te duur is :bonk: De Stars over Paris was voorheen gewoon goedkoop en misschien nu ook nog wel los.

Ik vind het hele pakket zeer mooie cakes bevatten met een goed prijs/kwaliteit verhouding. Met name de Stars over Moscow vind ik er uit springen door z'n unieke effect combinaties.

Heel erg jammer dat alleen stars over paris los verkocht word :sad:
Had heel erg graag stars over moscow willen hebben het zijn allemaal prachtcakes alleen via mijn kant (budget) gezien vind ik het te duur :rolleyes:

3x stars over is 78 euro. 4x stars is 102 dus de stars over paris zou nu wel minimaal 24 euro zijn.

Dan gaat de prijsstijging lekker snel ervan. 2 jaar geleden 16,50 vorig jaar 19,50 en dan nu min 24 euro.

:En bij Elementum FX in Wolvega is het pakket 74,95. 2 keer 310 en 2 Keer 290 gram!! Lontje erij langs en knallen maar!,beter dan menig 500 grammer.1200 gram voor 75 euries.:D

Wat ik over dit pakket lees/hoor is dat mensen de prijs veel te hoog vinden,zeker ook doordat de Stars over Paris los wel goedkoper te krijgen is...
Persoonlijk vind ik €100,- geen te hoge prijs,4 cakes met mooie effecten,en veel kruidlading,en dan voor €100,-...
€25,- is voor elke losse cake een mooie prijs als je kijkt naar het kruid/de effecten in mijn ogen.
Als ik het goed zie,dan zijn er los wel cakes te koop met evenveel kruid voor nog net iets minder,maar dan zijn de effecten toch ook wel minder.
Ik vind het geweldig dat er nu assortimenten zijn met cakes die allemaal meer dan 200 gram kruid bevatten,en hoewel ze niet (allemaal) los verkocht worden, en die ook nog eens allemaal van zulke kwaliteit zijn dat er ook geen tussen zit die uit de toon valt.

Ik vind deze 4 cakes mijn €100,- dus wel waard.
Hopelijk denk ik daar overmorgen nog zo over,haha.

IK WENS IEDEREEN EEN PRETTIGE JAARWISSELING EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!

Het is een super pakket, als je ziet dat je soms al 500 grammers hebt voor dat bedrag en dit zijn absoluut gewoon 4 top potten. Helaas zijn ze allemaal niet los te koop.

Heeft iemand nog een filmpie van dit assortiment? Die in het beginpost werken niet bij mij.

Back
Bovenaan