Dynamic Chrysanthemum Display *NIEUW 2024*

Vond dit hem ook niet. Zeker dik, maar je kunt het zelf nog dikker maken met Caïro's, ook prijstechnisch interessanter. Wel een beuker, geen 100% topper voor mij.

Vond deze helaas ook niet overtuigen, wellicht interessant als de prijs onder de prijs van een karton Cairo ligt.

Vond deze helaas ook niet overtuigen, wellicht interessant als de prijs onder de prijs van een karton Cairo ligt.
Ik denk dat die kans relatief klein is. Ik vind het een prachtig product maar voor de standaard prijs uiteraard een no go. Heb toen contact gezocht met de winkelier wat er eventueel nog mogelijk is qua prijs, ik schrok me rot van de inkoopprijs, verwacht dat deze niet meedoet met de Broekhoff actie mocht die er komen

vond hem tegen vallen voor zelfde geld koop je 6 Cairo’s schiet die per 3 in W en is veel dikker

Het toffe aan de CC is dat de lucht constant gevuld is, dat mis je hier dan toch een beetje.
Ideaal zou zijn als de schietsnelheid verdubbeld zou worden maar dan niet met heel de rij tegelijk. In een rij van 5 zou je dan eerst tube 1, 3 en 5 schieten en dan snel erachteraan 2 en 4. En dan gelijk weer door naar de volgende rij en dan afsluiten met alles tegelijk.

Verder natuurlijk wel fantastisch geweld voor in de straat. Als de prijs aantrekkelijk zou zijn dan had hij zeker in het mandje beland.

Even los gezien van de Caïro vind ik het een gave waaier. Maar als we de Caïro weer in het achterhoofd nemen is het veel interessanter om daar een karton van aan te schaffen en daar iets leuks mee te doen. Wel alle lof voor Broekhoff dat ze zoiets op de markt brengen na de vraag van ons liefhebbers.

Ligt het nu aan mij, of zit er een verschil tussen de officiële productvideo en het exemplaar dat wij op de demo hebben gezien.
Op de basis van de productvideo geen haar op mijn hoofd die overweegt deze aan te schaffen. Daarin zie ik een tail, maar de mine (lijkt) te ontbreken. De enige motivatie om deze te overwegen is de moddervette mijn zoals wij op de demo hebben gezien.

Ligt het nu aan mij, of zit er een verschil tussen de officiële productvideo en het exemplaar dat wij op de demo hebben gezien.
Op de basis van de productvideo geen haar op mijn hoofd die overweegt deze aan te schaffen. Daarin zie ik een tail, maar de mine (lijkt) te ontbreken. De enige motivatie om deze te overwegen is de moddervette mijn zoals wij op de demo hebben gezien.
De productvideo is een China-filmpje, de Demo-versie was productie en kwam rechtsreeks uit de container. Was vlak daarvoor binnengekomen.

Haha.. Sorry Vuurman!

Was net realistisch aan het nadenken over deze doos. 50 schoten crackling voor 125 euro ongeveer. Voor 125 euro heb je zeker 5x de CC al dan niet een karton.

Of mis ik iets hier?

Sowieso heb je een karton Piranha's bij Makkelie in vijhuizen ( 5 bestellen en 1 er gratis bij )

Back
Bovenaan