Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat die kans relatief klein is. Ik vind het een prachtig product maar voor de standaard prijs uiteraard een no go. Heb toen contact gezocht met de winkelier wat er eventueel nog mogelijk is qua prijs, ik schrok me rot van de inkoopprijs, verwacht dat deze niet meedoet met de Broekhoff actie mocht die er komenVond deze helaas ook niet overtuigen, wellicht interessant als de prijs onder de prijs van een karton Cairo ligt.
De productvideo is een China-filmpje, de Demo-versie was productie en kwam rechtsreeks uit de container. Was vlak daarvoor binnengekomen.Ligt het nu aan mij, of zit er een verschil tussen de officiële productvideo en het exemplaar dat wij op de demo hebben gezien.
Op de basis van de productvideo geen haar op mijn hoofd die overweegt deze aan te schaffen. Daarin zie ik een tail, maar de mine (lijkt) te ontbreken. De enige motivatie om deze te overwegen is de moddervette mijn zoals wij op de demo hebben gezien.
Ja tot de CC 2024 batch uitkwamVoor mijn gevoel was de burst ook net een tandje zachter als de Cairo. Hij kwam inderdaad ook erg rommelig over.
Ouwe stokerJa tot de CC 2024 batch uitkwam
Haha.. Sorry Vuurman!Ouwe stoker
Haha.. Sorry Vuurman!
Was net realistisch aan het nadenken over deze doos. 50 schoten crackling voor 125 euro ongeveer. Voor 125 euro heb je zeker 5x de CC al dan niet een karton.
Of mis ik iets hier?
Klopt die heb ik al! Goeie winkel trouwens..Sowieso heb je een karton Piranha's bij Makkelie in vijhuizen ( 5 bestellen en 1 er gratis bij )
Nee, je mist weinig.. best duidelijk verhaalHaha.. Sorry Vuurman!
Was net realistisch aan het nadenken over deze doos. 50 schoten crackling voor 125 euro ongeveer. Voor 125 euro heb je zeker 5x de CC al dan niet een karton.
Of mis ik iets hier?