Düren AnnaKirmes [ 05-08-2011 ]

Film van mijn kant van 2010:

Dit jaar weer FireDragon/Jur? :D (ook al is het pas over 7 maanden haha)

Laatst bewerkt:
Ik heb veel goede en leuke verhalen over deze show gehoord en afgelopen jaar zat ik bij aanvang van de show op 20 km afstand en kon ik het niet meer halen. Dit jaar moet het hem wel worden :)

Dikke vette BRUTE DREUNshow, als je kunt gaan, GAAN!
Dit is een show waar freaks gigantisch van uit dr plaat gaan, zelf vind ik deze echt een megatopper. Je kunt er flink dicht opstaan en heerlijk genieten van de fenomenale lanceringen en burstgeluiden.

Ga eens een keer die kant op, en je zult zien wat ik bedoel:wink:

Afgelopen jaar ook daar geweest en wat heb ik er staan kicken zeg.. Als je de mogelijkheid hebt: ga er naartoe! Het is echt een supershowtje, met veel liefhebbers die allemaal uit hun plaat gaan:)

Dit jaar zal ik naar alle waarschijnlijkheid ook weer aanwezig zijn..Heb 'm zonet in de agenda gezet:)

Ik ben er dit jaar ook weer bij met een paar mede freaks o.a 3307, silverpalm...
Echt de beste show van het jaar voor ons altijd die we in Duitsland zien.
Ik raad het ook aan ! als je naar één show in Duitsland zou gaan moet je naar deze gaan !

Meer info komt nog over de beste staan plaat etc !

Was afgelopen jaar ook aanwezig, kikke show hoor. Word aardig door geschoten daar, mischien maar is overwegen om dit jaar weer te gaan:D

Dit jaar weer FireDragon/Jur? :D (ook al is het pas over 7 maanden haha)

HAhaha, ja deze staat bij mij zeker ook weer op de kalender hoor!
Wat hebben wij daar genoten afgelopen jaar hè? :D

Ik denk alleen wel dat ik dit jaar ergens in de buurt een hotelletje opzoek, want dat avontuur van de terugweg tot diep in de nacht ga ik niet weer doen hoor. Dus ook meteen een vraag, wie heeft er goede tips en/of linkjes naar leuke betaalbare hotels daar in de buurt? Pm daarover is zeker ook welkom.

Ik denk alleen wel dat ik dit jaar ergens in de buurt een hotelletje opzoek, want dat avontuur van de terugweg tot diep in de nacht ga ik niet weer doen hoor. Dus ook meteen een vraag, wie heeft er goede tips en/of linkjes naar leuke betaalbare hotels daar in de buurt? Pm daarover is zeker ook welkom.

Ligt er maar net aan naar wat voor prijsklasse je opzoek bent FireDragon.
Ik en m'n vader zaten in een formule 1 hotel, een erg goedkoop spul maar ach, als je toch lam je bed induikt maakt het ook niet zoveel uit:bonk: Ligt in Duren op 10 minuutjes rijden van de kermis ongeveer:)

PM maar als je intresse hebt.

Ik zal de routebeschrijving naar onze Dutch VIP locatie maar weer plaatsen. Zorgde vorig jaar voor heel wat Nederlandse freaks daarzo. :p

durenlocatie.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

Ja was puur genieten recht eronder staan haha! zeker goed plan hotelletje erbij opzoeken want zo laat nog zo'n eind terug rijden... :rolleyes:

Ik ben zeker weer te vinden op de plaats die 3307 hierboven heeft gepost. Perfecte plek, dicht bij het vuurwerk en absoluut geen rook aan die kant.
Dus ik ben er weer bij dit jaar:)

Back
Bovenaan