Dividir

Is ook maar 4/1 dus giga bak voor 12 schoten. Je betaalt dus vooral voor volume en stabiliteit. Vraag is of die ruimte vullen met 6 extra shots hem nou echt zo instabieler hadden gemaakt. Wel nog wat duurder maar verhouding had dan lekkerder gelegen.

Is ook maar 4/1 dus giga bak voor 12 schoten. Je betaalt dus vooral voor volume en stabiliteit. Vraag is of die ruimte vullen met 6 extra shots hem nou echt zo instabieler hadden gemaakt. Wel nog wat duurder maar verhouding had dan lekkerder gelegen.
12 schoten voor 25-28 Euro is inderdaad niet goedkoop. Het is echter wel een heel mooi product en verre van standaard.

Stel dat het een 20-shots cake was geweest dan was het prijskaartje wellicht meer in de richting van de 40 Euro gegaan. Daarmee is het voor de reguliere consument een stuk minder aantrekkelijk en dan worden er daardoor wellicht niet voldoende afgezet om zo'n product voort te kunnen zetten.

Ik ga er ook eentje bestellen. Ik vind dit effect te gaaf. Hoe heet dit effect en zijn hier meerdere cakes/compounds van?

Crossette with silver tail.

Dr zijn dr een aantal die er op lijken zover ik weet maar die zijn niet zo 'traag', vol en sierlijk als deze.

Splitting rainbow
Splitting star
Escape room

Oh die kwam niet eens bij me op zo vroeg en wilde ook zeker niet lullig doen over één lettertje, sorry als dat zo overkwam, was niet de intentie. Zoekfunctie hier leverde niks op nml en zo och, je snapt m hoop ik :angel:

Oh die kwam niet eens bij me op zo vroeg en wilde ook zeker niet lullig doen over één lettertje, sorry als dat zo overkwam, was niet de intentie. Zoekfunctie hier leverde niks op nml en zo och, je snapt m hoop ik :angel:
Hahaha nee joh niets aan de hand amigo. Zoekfunctie hier is al iets beter dan vroeger maar nog steeds niet alles. 👊

Back
Bovenaan