Disorder

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 7705
Artikelnaam: Disorder
Bruto Gewicht: 7000 gram
Netto kruitgewicht: 929 gram
Aantal schoten: 72 schoten
Effectomschrijving: Wanorde compleet met deze gave 72-shots compound! Zeer gevarieerde compound opbouwend naar een waaier-finale. Disorder to the MAX!
Afmeting:
Max. tube diameter: 25 mm
Tijdsduur: 53 sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 2/2
Adviesprijs: 59,95
Voorverkoopprijs: volgt
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

7705-Disorder-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dees is door de waaier nóg leuker dan zijn broertje 'Chaos'.
Raff lijn is er een om in de gaten te houden, mooie diverse boxen voor een mooie prijs!

Kan geen nieuw product meer zien :bonk:
Is er niet een mijlpaal bereikt dit jaar voor grootste aantal nieuwe producten of lijkt dat maar zo?

Kan geen nieuw product meer zien :bonk:
Is er niet een mijlpaal bereikt dit jaar voor grootste aantal nieuwe producten of lijkt dat maar zo?

Haha, er lijkt inderdaad geen einde aan te komen dit jaar! En ook in kwaliteit, ze maken het ons steeds moeilijker:p. Volop vertrouwen in de branche of juist nog 1x all-out? We gaan voor het eerste...

Mooie bak, tempo zit er goed in en alsnog best langdurend, prachtige mines in het 1e W-shape schot. Gaat op de lijst van aanraders (past er nog iets bij?:p). Wolff is lekker bezig dit jaar!

Overigens valt het ook wel heel erg op dat bepaalde effecten ontzettend in de mode zijn. Je moet goed je best doen om producten te halen zonder ghost- of plumeffect. Crackling wordt nog eens retro...

Erg leuke box! veel variatie, Fanshape ziet er ook goed uit! Voor 42 euro kan het geen miskoop zijn.( sommige dealers hebben 30 procent korting op de prijs :wink: )

Helaas ging er op bovenstaande video van onze Duitse vrienden een ander boxje tegelijkertijd. Gelukkig hebben ook de mannen van het youtubekanaal Pyrokratia Oy deze box onlangs getest. Ziet er wat mij betreft prima uit en gezien het kaliber lijkt mij dat dit een prijskwaliteit topper is voor de normale consument. Niet elk boeket is even vol of rond, maar gezien de diversiteit en het tempo lijkt mij dit zeker geen miskoop. Het is ook een pluspunt dat dit compoundje wordt afgesloten door een waaier, dit maakt het i.c.m. het tempo net even wat indrukwekkender in de straat. Ik denk dat de RAFF lijn van Wolff zomaar een succes kan gaan worden, want hiermee lijkt men prima in te spelen op de markt. Zeker voor mensen die geen €100+ neer willen leggen voor 1 artikel of voor de normale consument die überhaupt nog nooit een compound heeft gehad.

Vond hem in de straat erg mager overkomen helaas. Buurjongen stak de 72 schots final gold van volt af en de disorder viel totaal in het niet.

Deze vind ik van de raff lijn ook de leukste. Zeker als je deze idd voor 50 euro ergens in de pocket kan krijgen.

Back
Bovenaan