Demonstratie 2011 royal fireworks

RF JEROEN

VWC lid
Geachte winkelier beste freak,

Elk jaar houd Royal Fireworks een Vuurwerk Demonstratie voor haar winkeliers. Bent u nog geen Royal Fireworks dealer of bent u het nog aan het overwegen. Komt u dan gerust kijken om te zien of de artikelen van Royal Fireworks een goede toevoeging aan uw huidige assortiment is.

De Vuurwerk demonstratie is op 01 OKTOBER 2011 te LOPIK.

Ook dit jaar leveren wij optijd, direct en zorgvuldig. Ook hebben wij toegang tot kleinere artikelen welke u wij u zeer scherp kunnen aanbieden.

Heeft u vragen hierover dan kunt u altijd een belangstellende email sturen naar [email protected] om hierover een afspraak te maken.

Voor winkeliers die geïnteresseerd zijn om naar omze demonstratie te komen kijken u kunt zich voegen vanaf 18:00 uur aan de lopikerweg oost 66A te Lopik waar u onze dummy's kunt bewonderen en nader kennis met ons kunt maken.

Voor FREAKS en FANATEN als jullie willen komen kijken, jullie kunnen je voegen op het adres LEKDIJK OOST bij t JAARSVELD zie bijgevoegde tekening.

De Vuurwerk demonstratie zal rond 19:00 -19:30 beginnen, mocht het nog te licht zijn dan wordt dat automatisch iets later.

Dit is 1 van onze grote Vuurwerk Demonstraties, op een later tijd stip zullen we ook nog meldingen aan u presenteren waarbij we meer in het land onze 7 nieuwe artikelen extra onder de aandacht kunnen brengen.

Dus nog even in het kort:

Vuurwerk Demonstratie Royal Fireworks
01 OKTOBER 2011
Jaarsveld LOPIK
19:00 - 19:30 uur

Groeten vanuit Twente,
Team Royal Fireworks

Vuurwerk presentend by Royal Fireworks

Laatst bewerkt:
Mooi dat we als liefhebbers weer aanwezig mogen zijn bij de demo net zoals afgelopen jaar!:) Ook fijn dat de demo nu wordt gehouden op een centrale plaats, beter bereikbaar zo, ook meer service zo voor de (toekomstige) winkelier!

Ik zal eens kijken of ik er zaterdag de eerste van oktober bij kan zijn! Worden er trouwens ook nieuwe producten gedemonstreerd?

De importeurs zijn lekker bezig op deze manier. De demo van Rubro is helaas te ver weg, maar deze is op een half uur afstand. Ik ga eens kijken of ik een gaatje kan vrijmaken (houden) om hier langs te gaan.

Deze is helaas wat te ver weg voor mij ben ik bang. Ruim tweeënhalf uur rijden is toch wel lang. Ben bang dat ik dit jaar oversla. Gelukkig is Rubro voor mij juist wél bereikbaar :)

Toch fijn dat wij allemaal weer welkom zijn bij Royal :) Toppie.

Zo, dat is een betere locatie!
3 kwartier rijden, daar ga ik zeker eventjes langs!
Royal Fireworks, altijd kwaliteit naar mijn mening, dus ben weer benieuwd naar de nieuwe producten!

Te ver voor mij helaas :( vrees ik, of ik moet met iemand mee kunnen rijden dan is er nog enige hoop. Wel geweldig dat jullie het voor liefhebbers beschikbaar stellen. Complimenten aan RF!

Vindt het een goed idee Marco.
Die datum kan ik zo te zien ook,ben wel benieuwd naar de nieuwe producten.

Laatst bewerkt:
't Is in mijn achtertuin of schootsafstand van www.goedkopervuurwerk.nl, dus ik kom zeker even koekeloeren.
Heb voor dit jaar de Fire Emblem en de Vast Fortune in de planning staan, maar daar zou natuurlijk altijd nog iets bij kunnen komen...:)

Mooi om te horen dat het ook dit jaar weer voor iedereen is.
Na vorig jaar gemist te hebben ivm vakantie wil ik er dit jaar wel heel graag bij zijn.
Tot 1 oktober :bye:

mwo ik vind vindt het nog wel redelijk mee vallen met de afstand .
eens ff zien wat ik ga doen
ik moet de jongens van royal wel na geven dat deze lokatie redelijk centraal licht

Beste Winkeliers en liefhebbers van Royal Fireworks

Voor diegene die te ver weg wonen of simpel weg niet kunnen komen omdat men zich niet in tweëen kan splitsen.

In een ander topic openbaren we een deel van onze nieuwe wikkel uit de FU lijn. Het woord FU staat voor Vreugde en Happiness en Geluk dan is Zwart bij nader inzien niet helemaal de juiste snaar die je moet raken als je over deze onderwerpen spreekt of uitbeeld.

Ook wij zijn maar mensen, toch? Ja echt..........

Tot snel, fijne dag verder.

Groeten Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented bij Royal Fireworks

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan