Demo: Zena Vuurwerk Delft 12 december 2014

ylke

VWC lid
Stad/dorp: Delft
Datum: 12 december 2014
Tijdstip: 20:00 uur
Schietbedrijf:
Wat: Consumentenvuurwerk
Bijzonderheden: Grote Spectaculaire VUURWERKSHOW! 12 december 2014 aanvang 20.00 uur op het water tegenover de zaak (gratis hapje + drankje)

Is er wel eens vaker een demo van deze winkel geweest? en zoja hoe was het? Ik twijfel nog of ik hier heen ga namelijk.

Ben zeer nieuwsgierig naar enkele Zena producten en het is om de hoek, moet alleen nog even goed nadenken aangezien vrouwlief deze dag jarig is :rolleyes:

Is er wel eens vaker een demo van deze winkel geweest? en zoja hoe was het? Ik twijfel nog of ik hier heen ga namelijk.

Al 2 jaar achtereenvolgens! Het is misschien niet de meest spectaculaire demo, maar het is voor mij om de hoek, dus als het kan pak ik 'm natuurlijk mee. Mijn beelden van vorig jaar, oordeel zelf:

Jwtjuh :bye:

Heb je verzoeken of wil je gewoon alles op beeld hebben? Was niet van plan om m'n camera mee te nemen, maar wil het best voor je doen :)

Jwtjuh :bye:

Beetje late reactie maar gaat vooral om de Nieuwe boxen en de Massive al weet ik niet of ze die gaan schieten. :)

Helaas kwintos, geen massive of it's mine.

Geinige demo, helaas niet zoveel producten geschoten. Wat wel is geschoten, heroic strike, crazy kamikaze, ti-rep,the beast, midnight mania, the force, wake up call, high lighter, pyro's delight, high calibre, double fury, zena triumph, zena mayhem, brutal box en de cakebox.

Toppers vond ik de heroic strike (super effect voor dat geld) en de triumph.
En die finale, die was gewoon helemaal geweldig!

Helaas kwintos, geen massive of it's mine.

Geinige demo, helaas niet zoveel producten geschoten. Wat wel is geschoten, heroic strike, crazy kamikaze, ti-rep,the beast, midnight mania, the force, wake up call, high lighter, pyro's delight, high calibre, double fury, zena triumph, zena mayhem, brutal box en de cakebox.

Toppers vond ik de heroic strike (super effect voor dat geld) en de triumph.
En die finale, die was gewoon helemaal geweldig!

Ah dat is wel jammer hoe waren die TI-rep en grazy kamikaze dan?

Back
Bovenaan