Demo: Wagenvoort Wapenveld 13 december 2014

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Wapenveld
Datum: 13 december 2014
Tijdstip: Tussen 18:30 en 21:30
Schietbedrijf: Wagenvoort
Wat: Consumentenvuurwerk
Bijzonderheden: Demo Wagenvoort

De demo zal inderdaad beginnen om 18.00 uur.
Er staat geen schielijkst op de site. Er zal een greep uit het assortiment gedaan worden van zowel nieuwe producten als reeds voerende producten.
Denk aan De verschillende vuurwerklijnen van Wolff, zena, Broekhoff, vuurwerkmania, Vulcan, dragon fireworks.

De demo zal inderdaad beginnen om 18.00 uur.
Er staat geen schielijkst op de site. Er zal een greep uit het assortiment gedaan worden van zowel nieuwe producten als reeds voerende producten.
Denk aan De verschillende vuurwerklijnen van Wolff, zena, Broekhoff, vuurwerkmania, Vulcan, dragon fireworks.

Is het om 18 uur de aanvang en om 18.30 schieten of beginnen ze al gelijk met schieten om 18 uur?

Ik was hier gisteravond bijna aanwezig, ik stond gisteravond om de hoek letterlijk tegen een boom aan.

Eenzijdig ongeval met mijn neef in de auto helaas. Gelukkig hadden we allebei niks en deden de airbags hun werk.
Ik maakt een inschattingsfout met een bocht die scherp naar rechts liep waar nieuw asfalt op lag waardoor het iets gladder was. Vol tegen een boom aan en de auto totall loss.

Wachtend op de takelwagen en mijn zwager hebben we toch nog iets van de show kunnen bekijken.

Vandaag/morgen maar op zoek naar een nieuwe auto.

Back
Bovenaan