Demo: Vuurwerk Orthen (Den Bosch) 12 december 2014

moontan

VWC lid
DEMO Orthen (Den Bosch)

Wanneer: 12-Dec-2014
Plaats: Orthen (Den Bosch)
Provincie: Noord-Brabant
Wie: Evolution Fireworks i.s.m. Katan
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Locatie: sportpark De Hambaken OSC'45 Voetbalvelden Het Wielsem 2B 5231BW
Tijd: 20.30 uur
Waarom: Demo Vuurwerk Orthen
Extra Info: Broekhoff-Evolution-Katan-Rubro-Royal-Wolff e.a.

http://freaks.vuurwerk-orthen.nl/ .

Nice afgelopen jaar ook geweest. Wat een drukte haha. Was er krap voor tijd. Snel me auto op zo hoekje neer gezet. Op de pakeer plaats zelf man heb kwartier gewacht toen haha. Was wel mooi de sfeer. Hoop wel dat er dit jaar wat meer artikelen zijn. Maar ja dat waren meer leverancier problemen dan door orthen zelf. Ben benieuwd naar dit jaar. Probeer er weer bij te zijn.

Nice afgelopen jaar ook geweest. Wat een drukte haha. Was er krap voor tijd. Snel me auto op zo hoekje neer gezet. Op de pakeer plaats zelf man heb kwartier gewacht toen haha. Was wel mooi de sfeer. Hoop wel dat er dit jaar wat meer artikelen zijn. Maar ja dat waren meer leverancier problemen dan door orthen zelf. Ben benieuwd naar dit jaar. Probeer er weer bij te zijn.

Dit jaar zal er een finale in de finale worden neergezet die denbosch op zijn grondvesten zal doen schudden:angel:

Laatst bewerkt:
Vorig jaar was een leuke finaleshow ( al verschillen de meningen hier natuurlijk over) . Wel wil ik 1 tip meegeven; Blijkbaar zijn er een hoop mensen die het leuk vinden om het cat. 1 vuurwerk wat werd uitgedeeld (Leuk idee :) ! )in het publiek te gooien. Misschien dit pas na afloop meegeven ?

Ach al geef je t achteraf mee zal je dat toch houden.
Zo erg is dat ook allemaal niet.
Gingen de plannen van die Italiaanse? Profshow of zoiets nog door?
Of is dat van de baan?

ben benieuwd haha. Ik kijk er weer naar uit. En parkeer voortaan niet meer zo *** als vorig jaar haha. Man rijen auto's achter me langs. Kwam me vak maar niet uit haha. Dat was wat anders een keer dan in die dorpen hier. Al blijft het toch altijd bij de shows tussen den Bosch en Tiel best druk. Zo zie je dat zat mensen het ook waarderen :)

Is er al een schietlijst bekent?
En gaat het morgen wel door gezien de weersvoorspellingen? Als het niet doorgaat hebben jullie dan een back-up al gepland staan?

Met de wind zal het morgenavond flink meevallen,kijk maar op weerslag.nl en die is goed betrouwbaar die geeft savonds windkracht 3-4 en de regen daarvan valt het meeste overdag,savonds zal het dus met de regen flink stuk minder zijn
Kortom wij gaan gewoon!!:)

Ik woon dicht bij Orthen, net flinke wind gehad en hagel en nu doodstil buiten. Laat het morgen overdag maar lekker stormen en in de avond komt alles goed! :)

Heb er zin in, dus de schietlijst nog!

Heb er zin in, dus de schietlijst nog![/QUOTE]

Met de schietlijst schiet het niet echt op nee,want daar ben ik dus ook wel heel erg benieuwd naar

Back
Bovenaan