Demo Tilburg 11-12-2010

moontan

VWC lid
Start:11 december 2010 om 20:00 uur

Einde:11 december 2010 om 21:30 uur

Website:http://www.vuurwerktilburg.nl

Beschrijving:

Spectaculaire Vuurwerk Show door VuurwerkTilburg.nl

VuurwerkTilburg.nl geeft een spectaculaire vuurwerk show op het terrein van voetbal vereniging SC 't Zand in Tilburg.

Onze webwinkel is vanaf 1 november geopend!
Vuurwerk Tilburg presenteert twee nieuwe vuurwerklijnen in de collectie. Naast de bekende merken als Dynasty, Marijn, Crow Collection en SkyLine Fireworks hebben we dit jaar onze collectie uitgebreid met de vuurwerkmerken: MaXXtreme en Barely Legal. Met deze twee nieuwe vuurwerk merken heeft u als vuurwerkliefhebben nog meer keuze!

Kom ook naar onze spetterende gratis Vuurwerkshow op
11 december en twitter het door!

vuurwerkshow-aankondiging.jpg

We steken daar vuurwerk af van de volgende merken:

-dynasty
-marijn
-skyline
-barely Legal
-crown collectie
-diamond collectie
-lidu collectie
-maxxtreme
-vuurwerkland
-full loaded

Meer nieuws van VuurwerkTilburg

Vanaf 1 december openen we onze 2e winkel.
Met een totale oppervlakte van350m2 hebben we genoeg ruimte om ons gehele assortiment te laten zien.
We zijn al een tijdje online, hou deze site goed in de gaten want er komen acties/prijsvragen op,ook is www.vuurwerktilburg te volgen via twitter.

Nog even ter info:

de show is op zaterdag 11 december en start om 20.00 uurop het terrein van de voetbalclub sc.'t zand aan de bijsterveldenlaan 1 tetilburg.

Weblink: www.vuurwerktilburg.nl

11-12-2010, Vuurwerkshow bij Sc 't Zand

Mega-Vuurwerkshow door VuurwerkTilburg.nl
Na het enorme succes van vorig jaar geeft VuurwerkTilburg.nl dit jaar wederom een gigantische vuurwerkshow op het terrein van voetbalvereniging SC ’t Zand. Deze zal plaatsvinden op 11 december en zal starten om 20:00 uur. Tijdens deze vuurwerkshow kunt u zien wat het consumentenvuurwerk nu in werkelijkheid doet en begeleiden we de vuurwerkshow met nuttige informatie zoals de prijs en kruitgewicht. De schietlijst kunt u vanaf 4 december vinden op onze website VuurwerkTilburg.nl en maken we bekend via Twitter (www.twitter.com/vuurwerktilburg). De toegang is ook dit jaar weer gratis dus noteer 11 december in uw agenda om deze spectaculaire show niet te missen!

VUURWERKINFORMATIE STAND IN KANTINE SC ’T ZAND
Goed vuurwerk is erg mooi en kinderen voelen zich bij het afsteken van vuurwerk vaak erg stoer! Echter bij verkeerd gebruik van vuurwerk kan het gevaarlijk worden. Daarom staat er de gehele zaterdag (11 december) een stand van VuurwerkTilburg.nl in de kantine van SC ’t Zand waar we u en uw kinderen graag informeren over het thema Vuurwerk en Veiligheid. Daarnaast kunt u in onze stand zien hoe vuurwerk gemaakt wordt en geven we u een kijkje in de uitgebreide collectie vuurwerk die VuurwerkTilburg.nl te bieden heeft.

WIN GRATIS VUURWERK!
Na afloop van de vuurwerkshow worden er een aantal vuurwerkpakketten beschikbaar gesteld door VuurwerkTilburg.nl. De pakketten worden verloot onder de aanwezige bezoekers en de loting vindt plaats in de kantine. De hoofdprijs bestaat uit een pakket ter waarde van 250 euro!! De prijzen kunnen worden afgehaald in de winkel van VuurwerkTilburg.nl aan de Korvelseweg 257 (nabij Korvelplein).

http://www.vuurwerk-tilburg.nl/

Hier ga ik wel even kijken, heb gehoord wat er aan kg's de lucht ingaat en dat wil ik niet missen!
Wat een thuisfeestje:p

Ik ben er zoiezo voor het geluid :D
spreek me gerust aan :D
lijkt me leuk :D
klein jongetje :P hellemaal in zwart:P

Schietlijst vuurwerkshow 11 december SC 't Zand

Crown Collection
Golden Wall
Wonderfull Heaven
Zodiac
Crown King

SkyLine
SkyLine Fontein
Blue Pearl
Asian Smile
Out Loud
Stone Hard
Talking Stone
Colour Explosion
Supreme
Gracieus Gold
Fire in the Night

Barely Legal
Ground Zero
Speedmaster
Amazing Screamers

Marijn
Blauwtje/Groentje/Rooitje
Goud
Brandewijntje
Zware Jongens
Boefje
Tweelingen
Schorpioen
Wil Wil Wel
Vraatzucht
Hoogmoed
Manon het Kanon
Witte Kadaver
3 Musketiers

Dynasty
Cape Town
Space Shooters
Temple of Stone
Super 500
New York
Las Vegas
Silver Salute
Wild Wild West
Crackling Venice
Planet Explosion

Vuurwerkland
Rising Hero
Mine Expert
Magic Hour
Bursting Gold

MaXXtreme
X-Box

Star Collectie
Dominator

Lidu
Finishing Touch
Crossing Crosette

Diamond
Raccoon
Anaconda

Wat een fantastische lijst, alle cakes die ik live wil zien staan er gewoon voor 80% bij:D
Zal proberen weer wat leuke films te maken...

Tot zaterdag:wink:

oké.

ben net terug van de demo, en hat was leuk, niet geweldig, maar hij liep ook niet in de soep.
hij was goed georganizeert en daardoor was er eten, een wc,(altijd handig)
een tribune, een parkeerplaats, die alleen een beetje snel vol stond, en er wed duidelijk aangegeven wat er geschoten werd.
een goede finale.

maar min punten waren er ook:sad::
de amazing screamers, was er niet, zat blijkbaar nog op de boot:shocked:
de anaconda: werd gewooon overgeslagen
de zware jongens, waren ze vergeten om deel B te schieten, maar dat kwam later wel weer goed.

veel cakes die werden geschoten waren in het goud, met blauw, een van mijn favo kleuren.
de cakes die mij bij zijn gebleven zijn:
zodiac;
blue pearl;
tempel of stone;
planet explosion;
magic hour;
speedmaster;
vraatzucht;
hoogmoed;
asian smile;
cape town.

groetjes tom,
:bye:
heeft er iemand nog gefilmt???

Leslifan, Vuurwerkthijs en Damanius nog gespot Haha!

Was met TB en mafkaas die kant op gegaan, TB heeft met 2 camera's gefilmt dus die films zullen binnenkort nog wel online komen!

Vond er over het algemeen erg slechte producten bij zitten. De producten die jij hier boven noemt waren inderdaad de toppers wel.

Finale vond ik heel erg slordig, van alles door elkaar en niet echt opbouwend.
Agjaa weer wat vuurwerk kunnen zien in mijn eigen stadje!

De gehele demo is gefilmd, inclusief finale:D
Heb net ff zitten kijken en ze zijn prima gelukt.
Komen allemaal online de komende dagen:wink:

We gaan zo beginnen met Space Shooterssss

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan