Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heren en damevan Sky Fireworks, nogmaals hartelijk bedankt voor de gastvrijheid. Een lage opkomst van winkeliers, geen enkele geloof ik (op mickeyzegtboem na dan
), enkel liefhebbers en veel toeschouwers vanuit de Eemhof die even kwamen buurten.
Absoluut leuk spul gezien, persoonlijk vond ik de kleinere cakes teveel crackling bevatten, maar ze hadden ook prachtige effecten ertussen zitten. Blauwe peony met gouden glittering "palm" pistil overgaand naar effecten van rode strobes met diezelfde pistil, ja, absoluut mooi. Fluiters in een cake, zeer fel, hoog en vervormd zelfs met 1 fluit al in je gehoor haha.
Ja, zeker wel een positieve indruk, ben benieuwd naar de rest, 17 december zal dat worden gedemonsteerd in Almere, hopelijk is daar iemand die ook filmt, ik ben die dag elders op een demo.![]()
ik zal daar aanwezig zijn en heb dan ook een film camera om te filmen, maar zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden als het gaat om vuurwerk filmen? (bepaalde instellingen??)
![]()
+ YouTube Video | |
Zonde dat je niet even kennis hebt gemaakt dan.Volgende keer gewoon doen hoor!
movie
Ik ben blij voor de aanwezigen dat deze show nog doorging, want het weer zou aanvankelijk zeer slecht worden. Tegelijkertijd ben ik blij dat ik zelf in Milheeze zat, want ik zie uit de schietlijst wel dat dit een vrij karige demo was. In Milheeze heb ik bij Ano toch heel wat meer vuurwerk de lucht in zien gaan
Ik ga even de productfilms van Sky bekijken![]()