Demo Sky-Fireworks 2009

moontan

VWC lid
Hou de volgende datum in de gaten:

28 november 2009
Dan geeft Sky-Fireworks een demo van haar artikelen
Demo wordt gehouden in Zeewolde.
Toegang staat open voor iedereen
Komt dus allen.!!!!!!

Locatie en tijdstip worden tijdig bekend gemaakt

Laatst bewerkt door een moderator:
De ontvangst is om 19.00.
Om 20.00 zullen de items geschoten worden.
Het is bij Centerparcs " De Eemhof " te Zeewolde, maar de demo zal gehouden worden bij de naastgelegen Jachthaven.

Restaurant/Jachthaven : De Boekanier
Adres : Slingerweg 9
3896 LD
Zeewolde

http://www.jachthaven-eemhof.nl

Volgens laatste berichten gaat de demo door vanavond.
Er zullen circa 14 producten van Sky Fireworks worden geschoten incl. alle 500 grammers.

Dit jaar hebben ze alleen potten. En zover ik weet gaan SKY ook geen klein spul doen pijlen weet ik niet 100% zeker.

Zo, ook net terug van de demo in de Eemhof van Sky Fireworks.
Moet zeggen dat ik zeker erg leuke producten voorbij heb zien komen.
Degene die me zo uit m'n hoofd bijgeleven zijn zijn zeker de SKB501 en 505.
Erg mooie cakes!:wink:

Namens de crew wil ik Sky Fireworks bedanken voor de gastvrije ontvangst.

Ik ben ook naar deze demo geweest.
Ik mooi vuurwerk gezien en de gastvrijheid was toppie!
Goede actie van Sky fireworks.

Ik had weer een zware last op me rug in de vorm van een fotocamera, dus die heb ik gebruikt om foto's te nemen.

De dummy's van de cakes die geschoten werden.

DSC_8072_Medium_.JPG

DSC_8073_Medium_.JPG

DSC_8074_Medium_.JPG

DSC_8075_Medium_.JPG

DSC_8076_Medium_.JPG

DSC_8077_Medium_.JPG

DSC_8078_Medium_.JPG

DSC_8079_Medium_.JPG

DSC_8080_Medium_.JPG

DSC_8081_Medium_.JPG

DSC_8082_Medium_.JPG

DSC_8083_Medium_.JPG

DSC_8084_Medium_.JPG

DSC_8085_Medium_.JPG

De banners, die stonden opgesteld.

DSC_8086_Medium_.JPG

DSC_8087_Medium_.JPG

DSC_8088_Medium_.JPG

De demo.

Foto zien er iets verwaaid uit.
Komt door de wind.

DSC_8096_Medium_.JPG

DSC_8098_Medium_.JPG

DSC_8101_Medium_.JPG

DSC_8108_Medium_.JPG

DSC_8121_Medium_.JPG

DSC_8123_Medium_.JPG

DSC_8124_Medium_.JPG

DSC_8125_Medium_.JPG

DSC_8126_Medium_.JPG

DSC_8127_Medium_.JPG

DSC_8128_Medium_.JPG

DSC_8129_Medium_.JPG

DSC_8130_Medium_.JPG

DSC_8132_Medium_.JPG

DSC_8144_Medium_.JPG

DSC_8183_Medium_.JPG

DSC_8185_Medium_.JPG

DSC_8186_Medium_.JPG

DSC_8191_Medium_.JPG

DSC_8207_Medium_.JPG

Finale.

DSC_8212_Medium_.JPG

DSC_8214_Medium_.JPG

DSC_8216_Medium_.JPG

Ik wil Sky fireworks bedanken voor de gastvrijhgeid.
En de crew van vuurwerkcrew voor de gezelligheid.

Heren en dame :) van Sky Fireworks, nogmaals hartelijk bedankt voor de gastvrijheid. Een lage opkomst van winkeliers, geen enkele geloof ik (op mickeyzegtboem na dan :p), enkel liefhebbers en veel toeschouwers vanuit de Eemhof die even kwamen buurten.

Absoluut leuk spul gezien, persoonlijk vond ik de kleinere cakes teveel crackling bevatten, maar ze hadden ook prachtige effecten ertussen zitten. Blauwe peony met gouden glittering "palm" pistil overgaand naar effecten van rode strobes met diezelfde pistil, ja, absoluut mooi. Fluiters in een cake, zeer fel, hoog en vervormd zelfs met 1 fluit al in je gehoor haha. :D

Ja, zeker wel een positieve indruk, ben benieuwd naar de rest, 17 december zal dat worden gedemonsteerd in Almere, hopelijk is daar iemand die ook filmt, ik ben die dag elders op een demo. :wink:

Heren en dame :) van Sky Fireworks, nogmaals hartelijk bedankt voor de gastvrijheid. Een lage opkomst van winkeliers, geen enkele geloof ik (op mickeyzegtboem na dan :p), enkel liefhebbers en veel toeschouwers vanuit de Eemhof die even kwamen buurten.

Absoluut leuk spul gezien, persoonlijk vond ik de kleinere cakes teveel crackling bevatten, maar ze hadden ook prachtige effecten ertussen zitten. Blauwe peony met gouden glittering "palm" pistil overgaand naar effecten van rode strobes met diezelfde pistil, ja, absoluut mooi. Fluiters in een cake, zeer fel, hoog en vervormd zelfs met 1 fluit al in je gehoor haha. :D

Ja, zeker wel een positieve indruk, ben benieuwd naar de rest, 17 december zal dat worden gedemonsteerd in Almere, hopelijk is daar iemand die ook filmt, ik ben die dag elders op een demo. :wink:

ik zal daar aanwezig zijn en heb dan ook een film camera om te filmen, maar zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden als het gaat om vuurwerk filmen? (bepaalde instellingen??)
:bye:

ik zal daar aanwezig zijn en heb dan ook een film camera om te filmen, maar zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden als het gaat om vuurwerk filmen? (bepaalde instellingen??)

Leuk dat je erbij bent, ben benieuwd, de beste cakes moesten nog binnen komen namelijk, aldus Mario. :wink::)
Voor instellingen e.d. kan je hier even rondkijken en eventueel vragen stellen; http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/forumdisplay.php?f=50

Schietlijst demo Sky Fireworks 28 november 2009 Zeewolde

SKB101 - BLUE
SKB107 - VIOLET
SKB202 - COCONUT SKY
SKB207 - ACHILLES
SKB208 - HAPPY NEW YEAR
SKB211 - SUPERNOVA
SKB212 - DREAMY GHOST
SKB308 - SKY SUPRISE
SKB309 - RISING SUN
SKB501 - SUPERSHOW 1
SKB505 - SUPERSHOW 5
SKB510 - SUPERSHOW 10
SKB511 - SUPERSHOW 11
SKB512 - SUPERSHOW 12

FINALE

DEMO IS GESCHOTEN DOOR KATAN VUURWERK

Ja,ik heb een hele leuke demo gezien gisterenavond.
Weersomstandigheden vielen gelukkig mee.
Kwaliteit van de producten is zonder meer goed te noemen.
Een aantal producten sprongen er bij mij duidelijk boven uit:
De SKB 505 de SKB 511 en de SKB 207
Verder heeft Sky Fireworks deze demo goed georganiseerd op een prima locatie
Mike heeft filmbeelden gemaakt, deze zullen binnen niet al te lange tijd worden gepubliceerd
Van mijn kant ook dank aan SKY Fireworks voor de uitnodiging en de leuke avond

Zonde dat je niet even kennis hebt gemaakt dan. :wink: Volgende keer gewoon doen hoor! :)

Films staan inmiddels in de topics, hier nog even de finale! Slechts 8 cakes, maar toch even flink geweld, lekker hoorrrr!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooi om te zien dat je van 8 cakes een gevulde finale kan maken.
Wil hierbij ook nog Sky Fireworks bedanken voor de gastvrijheid.

Ik ben blij voor de aanwezigen dat deze show nog doorging, want het weer zou aanvankelijk zeer slecht worden. Tegelijkertijd ben ik blij dat ik zelf in Milheeze zat, want ik zie uit de schietlijst wel dat dit een vrij karige demo was. In Milheeze heb ik bij Ano toch heel wat meer vuurwerk de lucht in zien gaan :)
Ik ga even de productfilms van Sky bekijken :p

Ik ben blij voor de aanwezigen dat deze show nog doorging, want het weer zou aanvankelijk zeer slecht worden. Tegelijkertijd ben ik blij dat ik zelf in Milheeze zat, want ik zie uit de schietlijst wel dat dit een vrij karige demo was. In Milheeze heb ik bij Ano toch heel wat meer vuurwerk de lucht in zien gaan :)
Ik ga even de productfilms van Sky bekijken :p

weersvoorspellingen waren goed hoor? in de middag zo nu en dan wat regen in de avond zou het droog worden. en dat klopte ook :rolleyes:

Back
Bovenaan