Demo Show Intratuin Pijnacker 03-12-09

Ik was van plan even te gaan kijken, maar gezien het weer verwacht ik dat 't niet doorgaat, heeft er iemand misschien info daarover?

:) weer terug van deze demo die ik zeer matig vond, maar gelukkig maakte de finale nog een beetje wat goed. Vindt de collectie van schuurmans echt gewoon onder de maat.
Kwam nog wel paar bekenden tegen van VWC : Vinnievuurwerk en Poziloc was weer ff gezellig. Hopelijk lukt het mij om bij de demo in Zoetermeer te zijn.
Later na afloop kwam ik nog een bekend gezicht tegen die ik afgelopen week bij Zena ben tegengekomen, ben alleen ff je naam kwijt :frusty:

Deze demo is gewoon door gegaan.
frits stond hier zelf te knallen.
Door de regen een kleine vertraging opgelopen.
maar toch gelukkig voor de wachtende mensen door gegaan.
totaal 17 potten (soms per 2) en een finale geschoten.
concussions klonken heerlijk. publiek reageerde er leuk op.

werden die crossete potjes nog geschoten .
en zo ja hoe waren die :) ?

of is er soms geen zena geschoten :shy:

Ik zal vanmiddag/avond het showtje van de Intratuin in dit topic plaatsen. De eindreunen staan er helaas niet goed op doordat iemand van schrik tegen m'n camera tikte.

Die kanonnen worden dus concussions genoemd? Die worden in Fallas toch ook wel is gebruikt?

Deze demo is gewoon door gegaan.
frits stond hier zelf te knallen.
Door de regen een kleine vertraging opgelopen.
maar toch gelukkig voor de wachtende mensen door gegaan.
totaal 17 potten (soms per 2) en een finale geschoten.
concussions klonken heerlijk. publiek reageerde er leuk op.

Alleen jammer dat er een potje omviel en het publiek inschoot en de finale niet echt lekker liep...deze kakte helemaal in, waardoor het tegen het einde potje voor potje ging.
Er liep iemand van de Intratuin mee te schieten met de finale en ik neem aan, dat die dat voor het eerst deed....dus je kan hem dat niet echt kwalijk nemen!
Maar over het schuurmans vuurwerk zelf...tsja het is niet mijn vuurwerk, ik vind de effecten aan de kleine kant. daarintegen zijn de kleuren wel erg goed.
Het grote hekelpunt vond ik die keiharde house muziek...wat een graftakkeherrie is dat!! Die muziek stond zo hard dat je het vuurwerk niet meer hoorde!!
Vraag me af wie zoiets verzind! om muziek bij een demo te draaien!
Zullen vast vuurwerkhaters zijn.
Het is net als sex hebben en dat je wijf zegt...vergeet je de vuilniszak niet buiten te zetten....dan heb je het ook gelijk gehad haha
Vuurwerk moet je horen,zien.voelen en ruiken!!

Laatst bewerkt:
:) weer terug van deze demo die ik zeer matig vond, maar gelukkig maakte de finale nog een beetje wat goed. Vindt de collectie van schuurmans echt gewoon onder de maat.

Ik was vorig jaar ook op deze demo geweest en ik deel je mening. Dit was ook de reden dat ik dit jaar niet gegaan was. Het vuurwerk van Schuurmans is in vergelijking met andere importeurs matig.

Back
Bovenaan